کدخبر : 3775
شنبه 10 سپتامبر 2016 - 0:35
فاقددیدگاه

فدراسیون کاراته به دنبال یکپارچه سازی سبک های مختلف است

علیرضا احسانی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات آسیایی کاراته به میزبانی استان ایلام اظهار کرد: کاراته کشور در جایگاه مناسبی قرار دارد و توسعه بیش از پیش این ورزش پرطرفدار در دستور کار فدراسیون قرار دارد.
وی همچنین ایلام را میزبان شایسته رقابت های کاراته عنوان کرد و افزود: ایلام با توجه به توانایی ها و ظرفیت خود توانست میزبانی این دوره از مسابقات را برای نخستین بار اخذ کند و این بیانگر رشد ورزش در این استان و آمادگی مناسب استان ایلام در زمینه میزبانی مسابقات مختلف است.
مشاور استاندار ایلام در امور بانوان و خانواده هم گفت: ورزش باعث نشاط و شادابی در خانواده ها و جامعه می شود و موفقیت فرزندان را در پی دارد.
کلثوم خلیلوند افزود: در این میان بانوان به عنوان مادر و همسر نقشی عمده و شاخص در تقویت استعداد ها و توانمندی فرزندان خود دارند.
وی یادآور شد: ورزش باید به فرهنگی مفید بین خانواده ها تبدیل شود چرا که ورزش ضمن اینکه موجب ارتقای سلامت افراد می شود موجب جهت گیری ساختاراجتماعی به سوی ورزش می شود.
خلیلوند با بیان اینکه ورزش باید به عنوان پدیده ای همه گیر باشد، گفت: ایلام دارای ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف است که باید بکارگیری شود که با عزم و کمک مسوولان همواره شاهد فعالیت و.پویایی ورزشکاران ایلامی در همه رشته های ورزشی باشیم.
مسابقات آسیایی کاراته با حضور شش کشور عراق،افغانستان، لبنان، ترکیه، پاکستان و تیم هایی از استان های مختلف ایران به میزبانی استان ایلام در مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان در رده های مختلف سنی به مدت ۲ روز در بخش آقایان و خانم ها در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.