کدخبر : 3772
شنبه 10 سپتامبر 2016 - 0:31
فاقددیدگاه

نایب قهرمان مسابقات ووشو آسیا مدال خود را به خانواده های معظم شهدای منا تقدیم کرد

 سعید فاضلی عضو تیم ملی ووشو کشورمان در مسابقات آسیایی تایوان اظهار کرد: حادثه منا هیچوقت فراموش نمی شود و من هم به احترام خانواده های داغدار شهدای منا، مدالم را به این عزیزان تقدیم می کنم.
وی افزود: پیش از مسابقات قهرمانی آسیا بیش از چهار ماه در اردوهای تیم ملی در کمپ تیم های ملی در ورزشگاه آزادی زیر نظر مربیان نامداری چون حسین اجاقی و منصور نوروزی تمرینات سخت و فشرده ای را گذراندم.
فاضلی از رئیس فدراسیون ووشو بخاطر فراهم کردن امکانات و تجهیزات برای ملی پوشان در اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی آسیا تشکر کرد و گفت: این دوره از مسابقات ووشو بدلیل حضور قهرمانانی از کشورهای قدرتمند آسیایی از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار بود.
ووشو کار وزن منهای ۷۰ کیلوگرم تیم ملی در این مسابقات یادآور شد: برای رسیدن به فینال ووشوکارانی از کشورهای ماکائو، قزاقستان، ویتنام و قرقیزستان را با امتیاز بالا شکست دادم ولی در دیدار نهایی از نماینده قدرتمند تیم ملی چین شکست خودرو و به مدال نقره بسنده کردم.
قهرمان ارزنده ایلامی با ناراحتی از اینکه نتواسنته مدال طلا را کیل کند، اضافه کرد: مربیان تیم ملی از عملکردش در این مسابقات ابراز رضایت کرده و کسب مدال نقره را با شرایطی که در بازی نهایی وجود داشت، ارزشمند دانستند.
وی در خصوص برنامه هایش برای آینده افزود: اکنون عضو تیم پارس جنوبی هستم و قرار است با این تیم در مسابقات لیگ برتر ووشوی کشور شرکت کنم و هدفم کسب مقام اول است.
فاضلی یادآور شد: مسابقات جام پارس با حضور قهرمانانی از کشورهای جهان در سمنان و همچنین مسابقات قهرمانی همبستگی کشورهای اسلامی را نیز پیش رو داریم که با تمرینات سخت و آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می کنم.
وی رسیدن به تیم ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی ووشو ایران را یک افتخار برای خود دانست و تاکید کرد: راه رسیدن به تیم ملی سخت و مشکل بود و برای رسیدن به این موفقیت در مسابقات انتخابی متعدد و قهرمانی کشور شرکت کرده و پس از هشت دور مسابقه انتخابی و پشت سر گذاشتن اردوهای متعدد افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را بدست آوردم.
تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در مجموع دو بخش ساندا و تالوی زنان و مردان با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات آسیایی تایوان شد.
نهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه با حضور نمایندگان ۲۰ کشور به میزبانی شهر تایپه، پایتخت تایوان برگزار شد و دوشنبه ۱۵ شهریور نیز با شناخت نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید.
مراسم استقبال و تجلیل از ۲ ووشو کار ایلامی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایوان روز شنبه با حضور مسئولان ورزش و مقامات استان ایلام برگزار می شود.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.