کدخبر : 3720
چهارشنبه 7 سپتامبر 2016 - 14:08
فاقددیدگاه

انتظارات دولت از سیاست های اقتصاد مقاومتی باید برآورده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: انتظارات دولت از سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف باید برآورده شود.

انتظارات دولت از سیاست های اقتصاد مقاومتی باید برآورده شود

حشمت اله عسگری روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری استان ایلام اظهار کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یک نسخه ویژه برای بهبود وضعیت داخلی صنایع تولیدی و کشاورزی، حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی است تا بتوان در راستای افزایش تولید ملی اقدامی اساسی انجام داد.
وی ضمن تاکید بر مشارکت همگانی همه قوا و دستگاه ها دولتی و خصوصی، مردم و مجریان طرح ها برای عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری افزود: هر کسی با هر چه که در توان دارد باید سعی در برداشت موانع تولید و تسهل امور کند.
عسگری در ادامه از همه بانک های استان خواست تا به منظور رسیدگی و به سرانجام رساندن افراد ثبت نام شده در سامانه بهین یاب هر هفته گزارش وضعیت پرونده های معرفی شده برای دریافت تسهیلات را به این معاونت اعلام کنند.
وی همچنین از سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز خواست پیگیر نتایج نهایی پرونده های معرفی شده خود به شعب بانک ها شوند تا وضعیت طرح های معرفی شده و عملکرد مجریان برای رونق تولید و بازگشت به چرخه اقتصادی مشخص شود.
در این نشست مسائل و مشکلات ۱۵ طرح صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و بانک های عامل استان، اداره برق، امور مالیاتی و شهرک صنعتی به ارائه توضیحاتی در خصوص پرونده طرح ها پرداختند.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.