کدخبر : 3699
دوشنبه 5 سپتامبر 2016 - 14:56
فاقددیدگاه

«ازطلاشدن پشیمان شده ایم؛ مرحمت فرمایید ما را مس کنید»

پایگاه خبری جامک :علی انور حسین زاده – ۴۵ سال پیش از مسیر تجریان کنونی تا روستاهای ریزوند بولی در مدت کمتر از دو سال جاده ای احداث گردید که تمام روستاهای منطقه را به هم وصل می کرد.

در این جاده خاکی که با حداقل امکانات احداث گردید، تعداد زیادی از نیروهای بیکار روستاهای مجاور مشغول کار شدند و تمام پل های مسیر جاده که آثار آنها هنوز موجود است توسط  کارگران بومی ساخته شدند.

در طراحی این جاده زیبا، نه طبیعتی تخریب گردید و نه زمین زراعی خراب شد و نه درختان زیبای بلوط ریشه کن شدند.

تنها خواسته مردم منطقه از مسولین وقت صرفا پوشش این جاده ۱۰ کیلومتری با لایه ای آسفالت نازک بود تا گرد و خاک حاصل از تردد خودروها  مردم را نیازارد.

اگر یک درصد هزینه تخریب بی مورد  تپه های دیدنی و طبیعت زیبای حاشیه جاده سابق صرف آسفالت جاده قدیم می شد مردم منطقه برای همیشه دعاگوی مسوولین بودند.

مدت ۱۰ سال است که این جاده  توسط پیمانکاران متعدد دست به دست می شود و هر سال وضعیت جاده بد و بدتر از سال قبل خواهد شد. تپه های زیبای حاشیه جاده بی خطر سابق، تخریب شدند بطوری که بارها ریزش این تپه ها جان مسافران در حال تردد را به خطر انداخته است.

جاده چوار 2

مسیر سراشیبی جاده به طرف رودخانه قلا نسبت به قبل دو برابر شده و احتمال خطر ریزش کوه از دو طرف مسیر در هر لحظه وجود دارد.

مسوولین محترم بارهای بار از این منطقه بازدید کرده اند و اما گره کور جاده قلا به وسیله هیچکدام از آنان باز نشد. به قول یکی از اهالی محل اگر ۱۰ نفر کارگر با بیل و کلنگ کار می کردند در مدت کمتر از یکسال جاده سابق  با حداقل هزینه چهار بانده می شد.

تقاضا داریم  حال که امکان تکمیل  این مسیر چند کیلومتری برای مسولین محترم غیر ممکن شده است، در صورت امکان جاده را به حالت سابقش برگردانید. زیرا ما «ازطلاشدن پشیمان شده ایم؛ مرحمت فرمایید ما را مس کنید»

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.