کدخبر : 3683
دوشنبه 5 سپتامبر 2016 - 8:28
فاقددیدگاه

انتقاد نماینده ایلام از سیستم بانکی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نوع عملکرد سیستم بانکی کشورمان موجب گرفتاری و مشکلات اقتصادی برای تولیدکنندگان شده و ادامه این روند مانعی برای خروج کشور از وضعیت رکود است.
دکتر جلال میرزایی در نشست اقتصاد مقاومتی و شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام که با حضور رئیس کل بانک مرکزی در محل استانداری ایلام برگزار شد اظهار داشت: برخی قوانین موجود بانکی نیاز به اصلاح داشته تا قصه پرغصه بخش تولید و اقتصاد کشور پایان پذیرد.

وی افزود: بخشش سود و همچنین جرائم دیرکرد تسهیلات بانکی که با پشتیبانی و حمایت بانکها همراه است مانعی برای خروج کشور از وضعیت رکود و تشدیدکننده این معضل است.
نماینده ایلام تحقق اقتصاد مقاومتی را لازمه همکاری و همراهی بانکها برشمرده و افزود: در برخی قوانین و دستورالعملهای بانکی که مانعی برای تولید و توسعه اقتصادی هستند باید تجدیدنظر صورت گیرد.
نماینده ایلام، به سرانجام رسیدن برخی پروژه های اقتصادی در استان از جمله پروژه های مربوط به حوزه آب و مهار آبهای سطحی را لازمه تأمین اعتبار لازم دانستند و افزود: به سرانجام رسیدن این پروژه ها تحولات خوبی را در استان به دنبال خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.