کدخبر : 3639
سه‌شنبه 30 آگوست 2016 - 8:00
فاقددیدگاه

امنیت و آرامش ایلام ره‌آورد همدلی و همراهی شورای قضایی است

رئیس شورای قضایی استان ایلام گفت: شورای قضایی استان برای همکاری و همراهی برای تحقق اهداف و برنامه‌های مصوب دولت مخصوصاً اقتصاد مقاومتی آمادگی کامل دارد.

به گزارش جامک؛ «فارس نوری» به مناسبت هفته دولت در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: هفته دولت، هفته بیان خدمات حاکمیت به ملت شریف و فهیم است این هفته فقط متعلق به هیات دولت نیست بلکه همه حاکمیت باید خدمات ارائه‌شده را به مردم گزارش کنند.

وی افزود: در سایه رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دولتمردان و کارگزاران نظام باید تمام مساعی خود را برای خدمت شایسته به مردم مصروف دارند.

نوری خاطرنشان کرد: شورای قضایی استان برای همکاری و همراهی برای تحقق اهداف و برنامه‌های مصوب دولت مخصوصاً اقتصاد مقاومتی آمادگی کامل دارد.

در ادامه «محمدرضا مروارید» – استاندار ایلام گفت: همدلی و همراهی بی‌نظیر مجموعه شورای قضایی استان وجود دارد که موجب ایجاد امنیت و آرامش برای استان شده است.

وی افزود: مسئولان قضایی استان همواره در حدود مقررات تعاملات زیادی با مجموعه دولت داشته اندو در حل‌وفصل خصومت‌ها از طریق ریش‌سفیدان خواستار خوب عمل کرده که باید استمرار داشته باشد.

مروارید کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی را به‌عنوان عملکرد مثبت دستگاه قضایی در استان دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی دادگستری استان راجع به تهیه، تدوین و اجرای برنامه‌های مؤثر پیشگیری از جرائم باید با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.