کدخبر : 3634
دوشنبه 29 آگوست 2016 - 0:23
فاقددیدگاه

بهره برداری از سه واحد صنعتی

سه واحد صنعتی تولید کننده گچ ساختمانی، اسید سولفوریک و نایلون در استان ایلام با حضور استاندار و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شدند.

همزمان با سفر “سید محمود نوابی” معاون وزیر صنعت، معدم و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، واحد تولیدی گچ ایلام صالح آباد بعد از ۱۳ سال با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن و حجم سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۱۵ نفر مجدداً راه اندازی شد. این واحد تولیدی توسط یکی از سرمایه گذاران بومی مجدداً بازسازی، نوسازی و شروع به بهره برداری کرد.

در ادامه سفر نوابی به استان ایلام، واحد تولیدی اسید سولفوریک واقع در شهرک صنعتی ایوان به بهره برداری رسید. این واحد تولیدی با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده و محصولات این شرکت در سه گروه سولفات پتاسیم، اسید سولفوریک و اسید کلریدریک می باشد که در فاز ابتدایی تولید اسید سولفوریک به مرحله تولید رسیده است که بخشی از نیاز بازار کشور به این محصولات را تأمین و از خروج ارز از کشور جلوگیری می نماید. ظرفیت تولید اسید سولفوریک این واحد تولیدی ۴۰ هزار تن است و با اجرای فاز دوم آن، این ظرفیت به افزایش می یابد.

در پایان برنامه های افتتاحی امروز در استان ایلام در سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحد تولیدی نایلون و نایلکس با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال، حجم سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال و با ظرفیت اشتغالزایی ۱۵ نفر در شهرک صنعتی ایلام به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ایلام در آغاز بهره برداری از این طرح به صورت مجزا گزارشی از وضعیت این واحدها و فرایند شکل گیری آنها میزان حمایت های صورت گرفته در این حوزه بیان داشت.

یاراله نصیری اظهار داشت: شرکت گچ ایلام صالح و شرکت نایلون ونایلکس ملکشاهی از جمله طرح های تعطیل بودند که در راستای فعال سازی واحدهای تعطیل با استفاده از تغییر کاربری و واگذاری به افراد توانمند به چرخه فعالیت بازگشته اند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.