کدخبر : 3607
پنج‌شنبه 25 آگوست 2016 - 13:48
فاقددیدگاه

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثاگران استان آغاز شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی ورزشی که همزمان با روز کارمند در محل مجتمع ورزشی ایثار شهر ایلام آغاز شد، اظهار داشت: ۱۲۰ نفر از همکاران شاغل در تمامی شهرستان ها در ۶ رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

“سلیمان رستمیان” خاطر نشان کرد: این برنامه با هدف ارتقاء نشاط، ایجاد روحیه شادابی و حاکم نمودن فضای همدلی و همگرایی بین مجموعه کارکنان بنیاد در رشته های ورزشی والیبال، فوتسال، تیراندازی، شنا، دارت و تنیس روزی میز در دو بخش مردان و زنان برگزار است.

این مسوول ادامه داد: در پایان این رقابت یکروزه از نفرات اول تا سوم هر رشته با اهداء جوایز و تندیس جشنواره تجلیل به عمل می آید. رستمیان اضافه کرد: نفرات برتر هر رشته جهت شرکت در جشنواره های فرهنگی ورزشی منطقه ای و کشوری اعزام می شوند.

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در خصوص برگزاری این برنامه به خبرنگار جامک گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان بنیاد برای سال دوم هست که در مرکز استان برگزار می شود. وی افزود: سال گذشته به عنوان اولین سال با کمبودها و مشکلاتی همراه بود اما در دومین مرحله از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی تلاش شده است که معایب و موانع گذشته برطرف شده و زمینه بهره گیری بیشتر همکاران از این رویداد درون سازمانی فراهم شود.

“مجید خطیبی” با اشاره به رسالت اصلی بنیاد و اهمیت کیفیت بخشی خدمات مطلوب به جامعه بزرگ ایثارگران خاطر نشان کرد: توجه به ایجاد فضای آرام و نشاط آفرین و همچنین سالم سازی روحی و روانی کارکنان امری ضروری بوده و این گونه برنامه ها نقش موثری در بالا بردن بهره وری نیروی کار در این مجموعه ایفا می نماید.

وی از استقبال پرشور همکاران شهرستان ها در این جشنواره ابرازخوشحالی کرد و اظهار داشت: مدیریت بنیاد و مجموعه معاونین و مسوولان بخش ها تلاش دارند که با ارائه برنامه های مناسب و هدفمند به غنای بیشتر امور فرهنگی رفاهی همکاران اضافه شده و انشاءالله سعی خواهد شد در سال های آتی شاهد برگزاری باشکوه این رویداد ارزشمند فرهنگی ورزشی باشیم.

صوره_20160825_095522

“سید صفا دادوند” از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهلران که در بخش تیراندازی شرکت کرده بود به خبرنگار ما گفت: رهاورد این برنامه ی فرهنگی ورزشی دید و بازدید همکاران در یک فضای کاملا دوستانه وصمیمی است. وی بیان داشت: بعد از انجام فعالیت های سخت اداری و تحمل فشار و استرس محیط کار، حضور در این جشنواره می تواند باعث ایجاد نشاط و تزریق انرژی مثبت به مجموعه کارکنان باشد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی ورزشی برای کارکنان این مجموعه در تمامی شهرستان های استان اظهار داشت: اگر بتوان امکانات اولیه ای در همه شهرستان ایجاد نمود و زمینه مشارکت کارکنان در رقابت های فرهنگی ورزشی فراهم کرد بدون شک افراد مستعد زیادی هستند که ظرفیت درخشش در سطح ملی و حتی بین المللی را دارند.

دادوند از عوامل و دست اندرکاران این مسابقه تقدیر و تشکر نمود  و خواستار استمرار آن در دوره های بعدی شد.

“فرازنه ارسن ” دیگر شرکت کننده از شهرستان ملکشاهی نیز اظهار داشت: قبلا در رشته دو میدانی بانوان فعالیت داشته و سابقه حضور در چندین دوره مسابقات منطقه ای و استانی درکارنامه خود دارد. وی بیان داشت: در سال ۷۲ هم موفق به کسب رتبه اول دو میدانی بانوان در استان شده است.

این بانوی شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملکشاهی که در این دوره در بخش تیراندازی بانوان شرکت کرده بود؛ به اهمیت برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان اشاره و اظهار داشت: ایجاد فضای نشاط آفرین، بالا رفتن حس اعتماد به نفس و تقویت روابط اجتماعی بین مجموعه نیروهای اداری از ثمرات این جشنوارها می باشد که امیدواریم در سال های آتی شاهد رونق بیشتر و گسترش آن به سطح شهرستان ها هم باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.