کدخبر : 3575
دوشنبه 22 آگوست 2016 - 8:04
فاقددیدگاه

عدالت صنعتی در همه مناطق استان ایلام باید رعایت شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار رعایت عدالت صنعتی در همه مناطق و شهرستان های تابعه این استان شد.

 حشمت اله عسگری در نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری این استان اظهار کرد: اکنون با توجه به دقیق نبودن آمار و اطلاعات در خصوص واحدهای فعال و تعطیل صنعتی نمی توان سیمای کلی از عدالت صنعتی در شهرستان های استان ترسیم کرد.

وی افزود: اقدام های اساسی برای شناسنامه دار کردن واحدهای صنعتی استان ایلام به منظور بررسی دقیق وضعیت این واحدها و کمک هایی که به آنها انجام شده و شرایط فعلی شان در دست انجام است.
عسگری تاکید کرد: اکنون با همت کارشناسان دفتر اقتصادی استانداری و دستگاه های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار است آمار دقیقی از واحدهای تولیدی، پراکنش، اشتغالزایی، وضعیت و نوع کمکی و حمایتی که به آنها صورت گرفته است در سامانه فعالان اقتصادی استان به ثبت برسد.
وی یادآور شد: وقتی آمار دقیق داشته باشیم برنامه ریزی هدفمند برای آنها تعریف می شود و با شناخت و اطلاعات دقیق می توان نسبت به اجرای واحدهای جدید در مناطقی که واحد صنعتی ندارند، عدالت صنعتی را رعایت کرد.
عسگری اضافه کرد: اکنون چند طرح بزرگ و اساسی در حال پیگیری و مرحله اجرایی شدن قرار دارند که امیدواریم هر چه سریعتر کار عملیات اجرایی آنها آغاز شود.
معاون استاندار ایلام پتروشیمی دهلران، گلخانه، واحد ان جی ال، فولاد آسمان، دو نیروگاه برق و دو مجتمع گردشگری در سد دویرج و سد کنگیر را از جمله این طرح ها اعلام کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که تلاش و پیگیری مسئولان استان در هموار کردن مسیر اجرای طرح های جدید که موثر در توسعه و اشتغالزایی استان هستند و با هدف تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام می گیرند، به نتیجه مطلوب منجر شود.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.