کدخبر : 3476
شنبه 13 آگوست 2016 - 12:00
فاقددیدگاه

اختصاص اعتبار برای حل بخشی از مشکلات چوار

فرماندار ایلام از اختصاص اعتبار برای حل بخشی از مشکلات چوار خبر داد.

«ناصر خوش‌خبر» در جلسه شورای بخش چوار که با حضور بخشدار و  جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار کرد: امسال اعتبارات مناسبی جهت حل برخی مشکلات به بخش اختصاص داده خواهد شد که امیدواریم با همدلی و هماهنگی بین مدیران شهرستان این اعتبار به حل بخشی از مشکلات منتج شود.

وی گفت: ساماندهی «سیل‌بند مرکزی» شهرچوار، سیل بند و دهانه ورودی و خروجی پل روستای «بهمن آباد»، پل‌های دسترسی به مزارع کانال‌های رودخانه‌های فصلی روستای «گله جار» جهت جلوگیری از تخریب در سیلاب‌های احتمالی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ازجمله ستاد بحران، شهرداری چوار، منابع طبیعی و امور آب باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ایلام بر تسریع در مطالعه و اجرای انتقال آب سیاهگل ایوان به روستاهای بخش چوار، آسفالت و بهسازی معابر شهر و تقویت دهیاری‌ها جهت خدمات‌دهی بیشتر و بهتر به روستاهای بخش تأکید کرد و گفت: با مکاتبات رایزنی‌هایی که با مقامات ارشد استانی و کشوری و وزارتخانه‌ی متبوع شده پی گیر ارتقاء بخش چوار به شهرستان تا حصول نتیجه هستیم.

در پایان فرماندار و هیئت همراه ضمن بازدید از ساختمان در حال ساخت مسجد جامع چوار با امام جمعه دیدار و مسائل و مشکلات فرهنگی بخش بررسی شد.

رفع مشکل آب شرب از مهم‌ترین درخواست‌های مردم از فرماندار در این دیدارها بود.

بازدید از شهر چوار، سیل‌بند مرکزی شهر، سیل‌بند و پل «بهمن آباد»، جاده بین مزارع، پل‌های تخریب شده قابل دسترسی به مزارع روستای «گله‌جار» از جمله برنامه‌های فرماندار بود.

منبع: ایسنا منطقه ایلام

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.