کدخبر : 3433
چهارشنبه 10 آگوست 2016 - 13:10
فاقددیدگاه

مشکلات “پویا نخ” برطرف شد

یارالله نصیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در خصوص وضعیت شرکت “پویا نخ” گفت: شرکت پویا نخ از مجموعه های صنعتی خوب و باسابقه استان بوده که متاسفانه در روزهای اخیر بدلایلی که بخشی از آن مربوط به مسائل مالی بوده مجبور به تعطیلی کارخانه شد و فعلا تولید را متوقف کرده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته با بانک های عامل در خصوص سرمایه در گردش برای راه اندازی مجدد شرکت به نتایج مثبتی دست یافته ایم.

رئیس سازمان صنعت و معدن ایلام افزود: با تخصیص مبلغ ۶۰ میلیارد ریال وام سرمایه در گردش که برای این شرکت در نظر گرفته شده انشالله بزودی شاهد راه اندازی مجدد آن خواهیم بود و تمامی کارگران نیز به محل کار خود باز خواهند گشت.

نصیری در خصوص وضعیت برخی شرکت هایی که قصد خروج ماشین آلات از استان را دارند نیز تصریح کرد: قانونگذار برای شرکت هایی که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قصد سرمایه گذاری داشته باشند تسهیلاتی در نظر گرفته است. وی افزود: بر همین اساس صاحبان برخی از شرکت های موجود غیربومی استان بوده و برای راه اندازی واحد از این گونه حمایت ها و تسهیلات اختصاص یافته بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: برخی از این شرکت ها با اتمام مدت قانونی فعالیت آنها در ایلام قصد انتقال و خروج ماشین آلات به سایر مناطق کشور را دارند. بنابراین سازمان صنعت، معدن وتجارت ضمن اعلام مخالفت با درخواست های اینچنینی، به هیچ وجه اجازه خروج حتی یک پیچ را هم به آنها نخواهد داد.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.