کدخبر : 3389
جمعه 5 آگوست 2016 - 23:36
فاقددیدگاه

آبروی دولت را نبرید

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان با اشاره به تمجید یکی از مسئولان دولتی از یکی از گیرندگان حقوق‌های نجومی گفت: آبروی دولت را نبرید؛ این‌ها ذخایر انقلاب نیستند و باید محاکمه شوند.

به گزارش جامک به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات اخیر این هفته‌ی مقام معظم رهبری اظهار کرد: معظم‌له با تأکید بر وضعیت معیشتی مردم وظیفه‌ای سخت را فراروی مسئولان گذاشتند و دولت باید با راهکارهای اساسی مردم را از این چالش نجات دهد.

وی با بیان اینکه برجام به عنوان سند بدعهدی آمریکا دیگر دغدغه‌ی رهبری بود، تصریح کرد: ۶ ماه از برجام گذشت اما این توافق هیچ تأثیری بر زندگی مردم نداشته اما برخی مسئولان آن را مایه‌ی عزت نظام می‌دانند درحالی‌که برجام چیزی جز عقب‌نشینی از مواضع و عبور از خطوط قرمز نیست اما ما در برابر این بدعهدی‌ها چه کرده‌ایم؟ چرا تمام تحریم‌ها لغو نشد؟ چرا موضع‌گیری ما در برابر آن‌ها ضعیف است؟

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام با انتقاد از تمجید یکی از مسئولان کشوری از یکی از دریافت‌کنندگان پاداش‌های نجومی و گیرندگان وام‌های کلان با درصد پایین، گفت: دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی مصداق غارتگران بیت‌المال هستند، چرا این‌گونه حرف می‌زنید؟ آبروی دولت تدبیر وامید را نبرید. چرا خیال می‌کنید مردم شعور سیاسی ندارند؟ این‌ها ذخایر انقلاب نیستند و باید محاکمه شوند؟

لطفی تأکید کرد: ذخایر انقلاب کسانی مانند سردار سلیمانی هستند که ائتلاف بین‌المللی علیه سوریه را می‌شکنند و با تدبیرش داعش نفس‌های آخر را می‌شکند و طراحی‌های نظامی او آمریکا را در هچل انداخته است.

وی مبارزه‌ی اساسی با قاچاق کالا را یکی دیگر از دغدغه‌های رهبری دانست و گفت: معظم له در این زمینه تأکیدات جدی داشتند. چرا باید ۲۱۰ دستگاه کانتینر اجناس قاچاق کشف شود؟ مگر مبادی ورود این کالاها دست ما نیست، چرا عده‌ای باید قاچاق کالا را هموار کنند تا بازار اشباع شود؟ درحالی‌که بنگاه‌های تولیدی کشور تعطیل هستند؟

امام جمعه‌ی ایلام در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فاجعه‌ی خونین مکه در سال ۱۳۶۶، اظهار کرد: از آغاز انقلاب رژیم فاسد سعودی با دشمنان کینه‌توز علیه نظام اسلامی هم‌صدا شد و در طول ۸ سال جنگ تحمیلی ۲۰۰ میلیارد دلار به عراق کمک کرد و در ادامه‌ی جنایت‌هایش سال گذشته در منا فاجعه آفرید و در آخرین خیانت هم با سرگروه منافقین پیوند خود را مستحکم کرد اما متأسفانه دستگاه دیپلماسی در برابر این رژیم سفاک و هتاک موضع انفعالی دارد.

وی ادامه داد: این قدر عقب‌نشینی آن هم با توجه به جایگاه بین‌المللی نظام اسلامی نرمش قهرمانانه نیست.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به آغاز دهه‌ی کرامت با ولادت حضرت فاطمه‌ی معصومه اظهار کرد: این بانوی بزرگ تبلور پارسایی، زهد و عبادت عارفانه است و مقام علمی او که توسط پدر بزرگوارش تایید شده، یادآور بانوی بزرگ اسلام دخت پیامبر اکرم حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) است.

وی با تأکید بر اینکه دختران باید این بانوی بزرگ را الگوی خود قرار دهند، گفت: امروز به برکت وجود مرقد حضرت معصومه حوزه‌ی علمیه‌ی قم کانون نشر معارف اهل‌بیت است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.