کدخبر : 3311
چهارشنبه 20 جولای 2016 - 14:43
فاقددیدگاه

جلسه استیضاح شهردار ایلام روز شنبه دوم مرداد برگزار می شود

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: با توجه به اینکه شهردار در موعد مقرر برای پاسخ به سوالات اعضای شورا حاضر نشد، جلسه استیضاح شهردار ایلام روز شنبه دوم مرداد برگزار می شود.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا: حجت اله حسن زاده اظهار کرد: ۲۰ تیرماه سه سوال از طرف اعضای شورای شهر از یزدان قبادیان شهردار ایلام طرح و براساس قانون ۱۰ روز برای پاسخگویی مهلت تعیین شد.

وی افزود: روز گذشته آخرین مهلت پاسخگویی شهردار به سوالات مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر بود اما قبادیان در نشست پاسخگویی به سوالات حضور پیدا نکرد.
حسن زاده یادآور شد: بر این اساس حکم استنطاق شهردار ایلام صادر شد و استیضاح در موعد تعیین شده، برگزار خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: نشست استیضاح شهردار ایلام روز شنبه دوم مرداد ساعت ۱۸ عصر با حضور فرماندار ایلام و یا نماینده وی در محل شورای اسلامی شهر برگزار می شود.
حسن زاده اضافه کرد: در نشست استیضاح از اعضای شورا در خصوص ادامه فعالیت شهردار رای گیری به عمل می آید و در صورتی که هشت نفر (دو – سوم) از اعضا به استیضاح رای مثبت دهند، شهردار برکنار خواهد شد.
یزدان قبادیان اواسط اسفند سال ۹۳ با کسب ۹ رای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار ایلام انتخاب شد، او قبل از این انتصاب عضو شورای اسلامی شهر ایلام بود.
شهردار ایلام تاکنون دو بار در آذرماه ۹۴ و اردیبهشت ماه ۹۵ استیضاح شده اما هر دو بار استیضاح وی رای نیاورد و با رای اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در سمتش ابقا شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.