کدخبر : 3303
چهارشنبه 20 جولای 2016 - 9:57
فاقددیدگاه

۴۳۱ واحد صنعتی ایلام برای اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: تاکنون ۴۳۱ واحد تولیدی کوچک و متوسط نیمه تمام، نیمه فعال و راکد برای استفاده از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ویژه احیا و راه اندازی مجدد به بانک های عامل معرفی شدند.

۴۳۱ واحد صنعتی ایلام برای اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شدند

به گزارش جامک به نقل از ایرنا ؛ یارالله نصیری اظهار کرد: از زمان آغاز اجرای بسته حمایت از تولید دولت در سال جاری تاکنون ۴۳۱ واحد و طرح صنعتی دارای جواز تاسیس و پروانه بهره برداری از این سازمان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شده اند.
وی افزود: از مجموع این تعداد واحدها و طرح های ذکر شده برخی از آنها با پیشرفت فیزیکی مناسب و برخی نیز راکد و نیمه فعال هستند که با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
نصیری تاکید کرد: تاکنون برای ۱۱۰ واحد تولیدی و صنعتی استان که دارای مشکلاتی در بخش تولید هستند بیش از ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و بانک ها موظف هستند ظرف مدت یک ماه تسهیلات را در اختیار این واحدها قرار دهند.
وی خواستار همکاری بانک های عامل در پرداخت و تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان شد و گفت: با توزیع این میزان اعتبار تسهیلاتی و همکاری و مساعدت بانک ها، شاهد رونق تولید و افزایش اشتغالزایی در واحدهای صنعتی استان خواهیم بود.
نصیری یادآور شد: دولت عزم خود را برای حمایت از تولید ملی جزم کرده و در سال اقتصاد مقاومتی سعی دارد با اجرایی کردن سیاست های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به اهداف مورد نظر در حوزه تولید و رونق کسب و کار دست پیدا کند.
از مجموع واحدهای صنعتی و تولیدی استان ایلام ۶۴ درصد فعال هستند.

 

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.