کدخبر : 2955
پنج‌شنبه 30 ژوئن 2016 - 12:53
فاقددیدگاه

تمامی احزاب سیاسی ایلام برای توسعه استان اشتراک نظر دارند

استاندار ایلام گفت: تمامی احزاب شناسنامه دار و فعال استان در موضوع توسعه و پیشرفت استان اتفاق نظر دارند.

به گزارش جامک به نقل ایرنا، محمدرضا مروارید شامگاه چهارشنبه در دیدار با نمایندگان تعدادی از احزاب استان ایلام اظهار کرد: همه افراد به دنبال مدینه فاضله بوده تا مردم را از مزایای آن برخوردار کنند، تشکیل احزاب و گروه ها نیز در همین راستاست و هر حزبی نیز مدعی است که در چارچوب مرام نامه خود می تواند این هدف را محقق کند.

وی افزود: تمامی احزابی که دارای شناسنامه بوده و نسبت به آرمان های انقلاب وفادار هستند، مورد تایید مردم و کارگزاران نظام هستند.
استاندار ایلام خواستار برگزار مستمر و مداوم نشست های نمایندگان احزاب با یکدیگر برای تشریک مساعی و نزدیک کردن دیدگاه ها شد و یادآور شد: در صورتیکه احزاب فعالیت بیشتری داشته باشند، شور و نشاط سیاسی در استان افزایش یافته و این روحیه به مردم نیز منتقل می شود.
مروارید خواستار بهره گیری از تجربیات کشورهایی که در زمینه نهادمند کردن فعالیت احزاب پیشرو بوده اند شد و اضافه کرد: فعالیت های حزبی آنچنان که باید در کشورمان نهادینه نشده است.
وی ادامه داد: همه احزاب استان ایلام با وجود گرایش های سیاسی مختلف هنگامیکه بحث توسعه استان مطرح است، باید اختلافات را کنار گذاشته و پیشرفت همه جانبه ایلام را مد نظر داشته باشند.
استاندار ایلام با اشاره به تصویب شدن ایجاد مناطق آزاد جدید در هیات دولت از نمایندگان تمامی احزاب استان خواست با توجه به مورد نیاز بودن رای نمایندگان سایر استان برای تصویب منطقه آزاد مهران رایزنی را با افراد ذینفوذ در استان های دیگر دنبال کنند تا امضاهای لازم برای تحقق این امر که خواسته تمامی مردم ، مسئولان و گرایش های سیاسی است، محقق شود.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: لازمه دموکراسی داشتن احزاب با گرایش های سیاسی مختلف است و اگر احزاب شناسنامه دار با رویکرد شفاف در جامعه حضور داشته باشند، مردم در انتخاب برنامه ها براحتی می توانند انتخاب کرده و افراد و گروه های مورد نظر خود را برگزینند.
حسین کلانتری افزود: همفکری میان گروه های سیاسی استان در شرایط کنونی ستودنی است و نشان از هماهنگی تمامی گرایش ها سیاسی در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام دارد.
وی تاکید کرد: نقد سازنده با تخریب و بیان غرض ورزانه افراد و گروه ها متفاوت است و دولت تدبیر و امید از انتقادهایی که در راستای اصلاح امور و رویکردها صورت پذیرد، استقبال می کند.
معاون استاندار ایلام همچنین بر لزوم بهره گیری از توان مشاوره ای و تخصصی نمایندگان احزاب برای پیشبرد برنامه های کلان کشور و استان تاکید کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.