کدخبر : 2942
سه‌شنبه 28 ژوئن 2016 - 11:43
فاقددیدگاه

تعیین بافت فرسوده بر معیار کارکارشناسی باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها، فارغ از ملاحظه کاری، بر اساس نگرش کارشناسی عمل شود.

مهندس «شاپور پولادی» در جلسه کمیسیون ماده پنج سرابله و کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی شهرهای دره شهر و ارکواز ملکشاهی بر تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها به منظور استفاده از تسهیلات ملی مختص این طرح تأکید کرد.

وی افزود: به منظور تسهیل در بررسی محدوده‌های بافت فرسوده، ابتدا موضوع در کمیته زیرمجموعه کارگروه بررسی و پس از رفع اختلافات مابین اعضاء، موضوع در کارگروه اصلی مطرح شود.

پولادی اضافه کرد: به منظور لحاظ کردن نظرات شهرداران در تعیین محدوده بافت فرسوده، مشاور یک نسخه از نقشه را در اختیار شهرداری‌ها قرار تا ظرف مدت یک هفته نکته پس از بازدیدهای میدانی، نظرات خود را در این زمینه ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ضمن تأکید بر عدم اعمال سلیقه در تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها، خاطرنشان کرد: در تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها، فارغ از ملاحظه کاری، براساس نگرش کارشناسی عمل شود.

وی در مورد اهمیت تعیین محدوده بافت فرسوده شهرها تاکید کرد: تسهیلاتی در سطح ملی برای بافت فرسوده در نظر گرفته شده که با تعیین محدوده بافت فرسوده شهرهای استان می‌توانیم از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنیم.

پولادی در پایان تصریح کرد: تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن و کمک به تملک واحدهای واقع در بافت از جمله مزایای در نظر گرفته شده برای بافت‎‌های فرسوده شهرها است.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.