کدخبر : 2808
جمعه 17 ژوئن 2016 - 15:54
فاقددیدگاه

عروس زاگرس با خاک یکسان شد!!!

پایگاه خبری جامک/ مهدی کاکاخانی: گرد و غبار، ریزگردهای عربی، آلاینده ها، میهمان ناخوانده، توده های خاک، کانون کشور همسایه، کاهش شعاع دید، این ها مجموعه لغات جدیدی هستند که در چند سال اخیر وارد ادبیات مردم نوار هم مرز با کشور عراق شده است و به تبع آن باعث شکوفایی ذوق شاعران، سوژه یابی خبرنگاران و پویایی لنز عکاسان شده است.

چند روزی هست که عروس زاگرس با خاک یکسان شده است و چند سالی هست که خاک بر سری ما به یک عادت همیشگی تبدیل گشته است. نه توان فرار داریم و نه ریه هایمان دیگر قدرت همراهی را دارند فقط دست به دعا برای وزیدن باد و البته چشم دوخته ایم به کرم و بخشش خداوند متعال که این روزها بر سفره اش میهمانیم.

در خصوص خاک برسری مردم استان ایلام مطالب و نوشته های زیادی منتشر شده است و آنقدر در این خصوص داد و بیداد شده که قضیه به کلی لوث شده است. مسوولین بالا نشین هم دیگر احساس وجدان درد ندارند و حس ایجاد ناراحتی بابت این بلیه در آنها به کلی خاموش شده است. .

با توجه به وضعیت موجود و بررسی بازخورد اظهارات مسوولین دیگر هیچ امیدی به رفع این مشکل وجود ندارد. حتی با تغییر و تحول در دولت ها نیز هم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

در دولت مهرورز که ماهیتا مبنای کارشان مهرآفرینی بود افاقه ای صورت نگرفت و در دولتی که کارش را با کلید سازی آغاز کرد، هنوز هم برای قفل این بحران کلیدی پیدا نکرده است و از آنجایی که عزم عده ای برای چهارساله شدن این دولت جزم شده است به نظر می رسد امکان پیدا شدن کلید در این یکسال باقی مانده هم وجود نخواهد داشت. پس با این تفاسیر یا بایستی صبر کنیم که دولتی دیگر با شعار التیام بخش جدیدی بدمد تا شاید از آن انفاس قدسی اش راهی پیدا شود!!! یا این که به هر طریق بار سفر را ببنیدیم و شهر به خاک نشسته را رها و حاشیه نشین شهرهای بزرگ شویم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.