کدخبر : 2406
پنج‌شنبه 2 ژوئن 2016 - 12:42
فاقددیدگاه

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی بنیاد برکت در استان ایلام

Default Icon

مدیر عامل بنیاد برکت گفت: امسال بیش از یک هزار میلیارد ریال در طرح های توانمند سازی اقتصادی، ایجاد اشتغال و ساخت مدارس و مساجد در استان ایلام سرمایه گذاری می کنیم.

به گزارش جامک به نقل از ایرنا، عارف نوروزی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم شهرستان چرداول در شهر سرابله اظهار کرد: هفت طرح توانمند سازی اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۳۰ میلیارد ریالی و ایجاد سه هزار و ۹۲۰ فرصت شغلی در این استان با مشارکت کار آفرینان برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی توسط بنیاد برکت اجرا شده است.

وی افزود: در استان ایلام ۲۵ مدرسه با ۱۵۱ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال توسط بنیاد برکت ساخته شده که از این تعداد، ۱۷ مدرسه افتتاح شده و هشت مدرسه دیگر نیز در حال تکمیل شدن هستند.
نوروزی با بیان اینکه رسالت بنیاد برکت در این حوزه ها تمام نشده و ادامه دارد، تاکید کرد: تمام تلاش خود را تا حل مشکل فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق محروم ادامه می دهیم.
وی همچنین از ساخت ۹ باب مسجد در مناطق محروم استان ایلام نیز خبر داد و گفت: در این استان ۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۴ میلیارد ریال در راستای ساخت مراکز علمی و خانه های بهداشت عملیاتی و اجرا شده است.
نوروزی یادآور شد: در ۱۱روستای محروم استان ایلام سه هزار و ۶۸۰ نفر با پنج میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.
مدیر عامل بنیاد برکت از دیگر اقدام های انجام شده در استان ایلام را تحت حمایت قرار دادن یک هزار یتیم و پرداخت مستمری و بیمه سلامت آنان، پرداخت ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در زمینه مسکن، ازدواج به ۳۰۸ نفر و حمایت از ۲۱۹ نفر از زوج های جوان که مشکل ناباروری داشتند، اعلام کرد.
وی حجم اقدام ها و سرمایه‌گذاری های بنیاد برکت در استان ایلام را تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مهمترین برنامه این بنیاد سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریالی و اجرای طرح‌های اقتصادی و توانمندسازی در راستای اشتغال و طرح اقتصاد مقاومتی در این استان است.
فرماندار شهرستان چرداول نیز در این آیین گفت: بیش از ۶۰ درصد فضاهای آموزشی این شهرستان به ویژه در مناطق محروم هلیلان و زاگرس فرسوده هستند و نیازمند کمک و مشارکت بنیاد برکت برای نوسازی، تجهیز، ساخت و تعمیر این فضاها هستیم.
رئیس ستاد اجرایی و مدیرعامل بنیاد برکت عصر چهارشنبه وارد استان ایلام شده و در نخستین مرحله از سفر خود به شهرستان چرداول رفتند و از طرح های عمرانی و آموزشی بنیاد در این شهرستان بازدید کردند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.