کدخبر : 2375
چهارشنبه 1 ژوئن 2016 - 14:36
فاقددیدگاه

اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در ایلام

Default Icon

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از طرح جمع‌آوری متکدیان در شهرستان ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ «فردین پیری» بیان داشت: براساس تماس‌های پی در پی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای جمع‌آوری متکدیان سطح شهر، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این پلیس و شورای تامین شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: نشست هایی با حضور فرماندار، شهردار، مدیران بهزیستی و کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) در خصوص ساماندهی متکدیان سطح شهر ایلام برگزار شد و مقرر شد برای ساماندهی و رفع این مشکلات اقدام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: این طرح به مدت ۲۴ ساعت با همکاری شهرداری و بهزیستی در سطح شهر ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد و تعدادی متکدی که عمومان غیر بومی می باشند، دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه قانون مجازات اسلامی پدیده تکدیگری را جرم می‌داند و برای آن مجازات‌های تعیین کرده است، گفت: این امر نتوانسته از تعداد متکدیان بکاهد که انتظار می‌رود مسئولین و سازمان‌های مربوطه در راستای برخورد با این پدیده زشت اجتماعی با اجرای طرح‌های منظم و دوره‌ای در قالب گشت‌های مشترک این افراد را جمع‌آوری و با آنان برخورد جدی و قانونی شود تا دیگر شاهد حضور این گونه افراد در سطح شهر نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.