کدخبر : 2329
یکشنبه 29 می 2016 - 15:14
فاقددیدگاه

بولدوزر مهندس استارت نزده راه افتاد

باید بداند که قدم نهادن در این وادی آن هم به این سرعت و حدت تبعاتی جز قرار گرفتن در دام حاشیه نداشته و دیگر توان استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت برآورده کردن خواسته های مادی و معنوی مردم نخواهد داشت

بهروز مردانی/ آبدانان: در زبان و ادبیات سیاسی ما واژه بولدوزر در زمان وزیر اسبق علوم دولت دهم بخاطر جابجایی و عزل گسترده اساتید و روسای دانشگاه ها باب شد و از آن به بعد این وسیله راهسازی کاربرد سیاسی نیز پیدا کرد.
اینک اما منتخب مردم حوزه جنوبی استان ایلام که تحصیلاتش نیز مرتبط با حوزه راه است و با این وسیله به خوبی آشنا و کاربردهای آن را می داند؛ در همین ابتدای راه از این وسیله به بهترین شکل ممکن در جابجایی، انتقال، عزل و تهدید مدیران و حتی کارمندان جزء که به ایشان رای نداده اند بهره جسته تا به نوعی نشان دهد در استفاده از هر وسیله ای تخصص حرف اول را می زند.
همه ما نیک می دانیم که وظیفه یک نماینده قانونگذاری و نظارت بر اجرای دقیق آن است و از نظر حقوقی و قانونی هیچ گونه دخل و تصرفی در جابجایی نیروهای دولتی ندارد.
اما اجازه استفاده از اهمال نظر نمایندگان در انتخاب ها سبب شده این پدیده یعنی دخالت در عزل و نصب های دولتی به یک عرف و حق ماورا قانونی خصوصا در مناطق ما تبدیل و نماینده به راحتی افراد توانمند طرفدار رقیب را حذف و نیروها و افرادی که در پیروزی خود نقش داشتند را جایگزین می کنند.
لکن مهندس جوان ما خیلی زود و قبل از اینکه صحت انتخابات تایید و بر کرسی سبز بهارستان جلوس کند وارد عمل شده و اقدام به عزل و انتقال و جابجایی و تهدید نیروهای مخالف نموده و از همین بدو راه هشدارهای لازم به نیروهای مخالف و آماده باش برای جایگزینی به نیروهای خودی داده اند.
باید به این نکته توجه داشت که هنوز شعارهای انتخاباتی ایشان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یعنی صداقت و همدلی در گوش مردم زمزمه و از ذهن ها پاک نشده که با رفتارهای غیرمتعارف این روزها کاملا منافات داشته و موجب یاس و نا امیدی موکلان خواهد شد.
وی باید بداند که قدم نهادن در این وادی آن هم به این سرعت و حدت تبعاتی جز قرار گرفتن در دام حاشیه نداشته و دیگر توان استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت برآورده کردن خواسته های مادی و معنوی مردم نخواهد داشت.
حال در این برهه و در ابتدای راه به جای روش های منسوخ شده و تسویه حساب های بی مورد که نتیجه ای جز کدورت و تفرقه نداشته با ارزیابی از ظرفیت ها و پتانسیل های مناطق مختلف در جهت رشد و شکوفایی حوزه انتخابیه تلاش نماید.
منبع: ویرا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.