کدخبر : 19958
یکشنبه 21 آوریل 2024 - 9:10
فاقددیدگاه

تزلزل نهاد خانواده؛ هدف دشمن برای مخالفت با طرح حجاب

فرمانده انتظامی استان ايلام گفت: هدف اصلی دشمن در مخالفت با طرح حجاب، تزلزل نهاد خانواده است

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادیان اسلامی از حجاب به عنوان رشد تعالی و کمال انسان‌ها ذکر شده است، دشمنان اسلام وقتی فهمیدند در جنگ‌های اقتصادی، تحریم‌ها، فشارهای سیاسی بر کشور موفق نمی‌شوند با ایحاد شبهه افکنی بین جوامع اسلامی با ترویج این موضوع که حجاب محدودیت و مغایر با آزادی زنان است به دنبال تزلزل نهاد خانواده ایرانی اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: دشمنان و معاندان، خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند، چرا که وقتی نهاد خانواده متزلزل شود، افکار و اذهان عموم به راحتی مورد تصرف قرار خواهد گرفت.

سلمانی خاطر نشان کرد: دشمنان برای جبران شکست‌های پی در پی خود و نفوذ در جوامع اسلامی از حربه‌های مختلف همچون حجاب اجباری برای تحریک افکار عمومی و خانواده‌ها استفاده می‌کند.

وی افزود: در زمان طاغوت زنان کشور ما مجاهدانه در برابر ظلم و کشف حجاب ایستادگی کردند و به نظام شاهنشاهی و ظالم که در سیطره غرب بود اجازه ندادند هویت زن ایرانی خدشه‌دار شود و همین زنان پاکدامن بودند که افراد غیور را پرورش دادند و منجر به فروپاشی و سرنگونی طاغوت شد.

سلمانی تصریح کرد: دشمنان خود به این موضوع مهم که زنان ایرانی با یک سلامت روح و روان خاص در اجتماع و جوامع حضور دارند، واقفند و می‌دانند این عامل مهمی برای کسب قله‌های افتخار همچون میادین ورزشی، کسب رتبه‌های برتر علمی و… شده و این موفقیت‌ها در سایه امنیت و آرامش خاطر زنان ایرانی است که استعدادهای آنان شکوفا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن را جهاد تبیین و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: آگاه‌سازی خانواده نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد، پس باید تمام دستگاه‌های دولتی خصوصاً اصحاب رسانه که نقش بسزایی در آموزش خانواده‌ها دارند پای کار بیایند.

سلمانی با اشاره به اینکه مسئولان نیز با تکیه به الگوهای ایرانی اسلامی بایستی به پوشاک جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: مسئولان همچنان که زنان را به رعایت حجاب تشویق می‌کنند، باید به مقوله پوشاک و تولیدات ارزان‌قیمت به عنوان ابزار مهم در حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی گفت: خانواده‌ها به این موضوع مهم توجه داشته باشند که چنانچه خدشه‌ای به حجاب زنان وارد شود در آینده خیلی از ارزش‌های انسانی از بین خواهد رفت.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.