کدخبر : 19891
دوشنبه 8 آوریل 2024 - 10:08
فاقددیدگاه

کمک ۳میلیارد تومانی خیرین ایلامی برای آزادی زندانیان

در جشن گلریزان استان ایلام ۳میلیارد تومان توسط خیرین‌برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

رییس کل دادگستری استان ایلام در  این مراسم با اشاره به احادیث و روایاتی از ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص انجام کار خیر و کمک به نیازمندان، اظهار داشت: در سال گذشته ۱۵۵ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین از زندان آزاد شدند.

عمران علیمحمدی افزود: پذیرش اعسار زندانیان توسط مراجع قضایی و گذشت شکات با تلاش مددکاران نیز باعث شد زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده خود برگردند.

این مقام قضایی با اشاره به عملکرد دستگاه قضایی در استان و بهبود فرایند خدمت، گفت: ۴۵درصد از پرونده های قضایی که به شوراهای حل و اختلاف ارجاع داده می شوند به صلح و سازش ختم می شود و در این راستا تلاش و همت هیات های صلح و سازش و ریش سفیدان ستودنی است.

حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام نیز در ادامه  در خصوص اهمیت کار خیر و برگزاری جشن گلریزان در استان اشاره ای داشت و خاطر نشان کرد: انفاق و گذشت تاثیر بسیار مهمی از نظر اخلاق و رفتار اجتماعی دارد و این مهم در ماه مبارک رمضان جلوه ای خداپسندانه و ارزشمند دارد.

گفتنی است سبد های معیشتی و کمک های غیر نقدی نیز از هدایای خیرین به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده های آنان بود و یکی از خیرین حاضر در جشن گلریزان ضمن کمک ۱۲۰ میلیون تومانی به ستاد دیه، از بدهی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی خود گذشت و زمینه آزادی زندانی نیازمند مالی را فراهم کرد. بسیاری از مسئولین و مدیران استانی نیز در این جشن حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.