کدخبر : 19867
چهارشنبه 3 آوریل 2024 - 10:39
فاقددیدگاه

قدردانی پلیس ایلام از همکاری خوب مردم در ایام نوروز

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از همکاری و همراهی مردم و دستگاه های زیربط با پلیس در برقراری نظم و امنیت مطلوب و کنترل و کاهش جرایم در ایام نوروز قدردانی کرد.

سرهنگ «سعید عالی‌پور» ضمن تشکر از همراهی خوب مردم با مجموعه انتظامی استان ایلام اظهار کرد: با همکاری مردم امنیت مطلوبی را در نوروز امسال شاهد بودیم و کاهش ۳۴ درصدی سرقت ها در سطح استان رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه همت مردم و تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی و دستگاه‌های مربوط، موجب کاهش در تصادفات منجر به جرح و فوت و بویژه تلفات انسانی در استان شد، افزود: در این ایام مأموران انتظامی و پلیس راه با استقرار و گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان، خیابان‌ها و محلات و محل‌های استراحت و تجمع مسافران نوروزی، کار تأمین امنیت  را با هدف ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی در ادامه از همراهی مردم استان در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و شرکت باشکوه در مراسم شب‌های قدر قدردانی و خاطرنشان کرد: مردم سرمایه های اجتماعی پلیس هستند و قطعا همراهی و مشارکت آنان عامل اصلی موفقیت های پلیس بوده و هست.

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مردم نقش برجسته  پلیس را در جامعه می بینند و همواره قدردانی خود را زحمات پلیس اعلام کرده‌اند.

سرهنگ عالی‌پور از همراهی و همکاری خوب همه دستگاه های مسئول در ایام نوروز و ارائه خدمات به مسافرین و شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.