کدخبر : 19838
دوشنبه 25 مارس 2024 - 8:23
فاقددیدگاه

زیرساخت‌های مناسبی برای گردشگران در ایلام فراهم شده است

استاندار ایلام گفت: زیرساخت‌های مناسبی برای گردشگران نوروزی در مسیرهای مواصلاتی استان فراهم شده است.

«حسن بهرام‌نیا» روز یکشنبه ۵ فروردین ماه، در جریان بازدید از اقدامات ستاد سفرهای نوروزی مسیر ایلام به شهرستان بدره اظهار کرد: هدف از این برنامه بازدیدها  دیدار و  عرض خدا قوت به تمامی عوامل  و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفرهای نوروزی و نیروهای مستقر در پایگاه ها، ایستگاه ها و نمایشگاه های ایجاد شده در  ورودی های شهرها در مسیر تردد مسافران و گردشگران نوروزی بوده است.

وی با بیان اینکه امسال زیرساخت های مناسبی برای مهمان نوروزی و گردشگران نوروزی در مسیرها و جاده های مواصلاتی استان فراهم شده است، افزود:  همه عوامل پلیس راه، فوریت های پزشکی، راهداری، هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات و امدادرسان در مسیرهای استان حضور دارند و میراث فرهنگی هم نسبت به ایجاد غرفه های صنایع دستی برای معرفی فرهنگ استان اقدام کرده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه در طول مسیرهای بازدید شده همه مسئولان مربوطه پای کار بوده و پلیس راه نیز در طول مسیر به ویژه نقاط حادثه خیر مستقر هستند، گفت: گردشگران و مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از خدمات انجام شده و مناظر و طبیعت استان داشته اند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در تنگ کافرین زیرساخت‌هایی آماده شد و  خدماتی برای  توقف لحظه ای  گردشگران  و مسافران نوروزی فراهم شده است، افزود: بدره  یکی از شهرستان های گردشگری استان است که مورد توجه مسافران نوروزی قرار دارد و امید است که آمادگی دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی همچنان مضاعف بوده و  مسافران و گردشگران خاطره خوبی از استان داشته باشند.

استاندار ایلام با تأکید بر تقویت غرفه‌های صنایع دستی و سوغات محلی هر شهرستان و هر آنچه که می تواند معرفی کننده فرهنگ و آداب و رسوم استان باشد، گفت: امید است با خدمات انجام شده و حضور دستگاه های خدمات رسان، شاهد سفری ایمن و مطمئن برای مسافران نوروزی در استان باشیم.

وی بیان کرد: در مجموع زیرساخت‌ها و اقدامات انجام شده به مسافران و گردشگران نوروزی در مقام مقایسه با سنوات گذشته تفاوت بسیار محسوس دارد و همه دستگاه های اجرایی و عضو ستاد سفرهای نوروزی استان تا پایان تعطیلات پای کار خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.