کدخبر : 19822
دوشنبه 18 مارس 2024 - 8:05
فاقددیدگاه

۲۲ زندانی استان ایلام در آستانه سال نو آزاد شدند

در مراسمی با حضور رییس‌ کل دادگستری، دادستان ایلام، مراجع قضایی و جمعی از خیرین ۲۲ زندانی این استان با همکاری ستاد دیه و ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان های ایلام در این آیین گفت: آمار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و ۱۵۵ زندانی جرایم غیرعمد در سال جاری به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

جمشید اسکندری از تعامل مطلوب مراجع قضایی و بازدیدهای مستمر قضات از زندان ها تقدیر کرد و افزود: در این مراسم با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط، ۱۳ زندانی از زندان آزاد شدند و سال نو را درکنار خانواده های خود آغاز می کنند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می‌کند.

اسکندری بیان کرد: توانمندسازی زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل بوده و سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند به همراه مسئولان و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام می‌شود

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.