کدخبر : 19708
چهارشنبه 28 فوریه 2024 - 7:28
فاقددیدگاه

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده حل مشکلات است

سردار “جمال شاکرمی” در جمع فرماندهان بسیج ادارات که در قالب راهیان در مهران برگزار شد، افزود: مردم استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی از انقلاب و آرمان های انقلاب بخوبی دفاع کردند و در همه عرصه های نظام حضور گسترده و چشمگیری داشته و دارند.

وی با بیان اینکه امروزه همان روحیه دفاع مقدس بر مردم ایلام حاکم است، اظهار داشت: از آنجایی که روح حماسه در مردم ایلام وجود دارد و خالق حماسه های بزرگی بوده و هستند در ۱۱ اسفند ماه سال جاری به یقین حماسه ماندگار دیگری را رقم خواهند زد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان آمده است تا مشارکت در انتخابات را کم رنگ کند، تصریح کرد: مردم استان با حضور آگاهانه و گسترده خود در پای صندوق های رأی؛ تمام نقشه های دشمنان را خنثی و برگ زرینی به افتخارات خود اضافه می کنند.

سردار شاکرمی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: قهر کردن با صندوق مشکلات را حل نمی کند، مشارکت حداکثری و انتخابات آگاهانه متضمن حل مشکلات است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب فهمیده‌اند که نمی‌توانند از لحاظ نظامی ایران را تهدید کنند، در پی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور هستند و می خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند و آن را مقدمه‌ای برای افزایش فشارهای سیاسی و امنیتی قرار دهند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان با اشاره به اینکه دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت:مشارکت حداکثری ادامه پیشرفت‌ های انقلاب اسلامی را تضمین می کند.

سردار شاکرمی به نقش مؤثر انتخابات در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و غیره اشاره کرد و افزود: چنانچه در انتخابات مشارکت کم باشد قدرت چانه زنی ما در مجامع بین‌المللی نیز به تبع آن کاهش پیدا می‌کند ولی هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد به یقین در نگاه دشمنان متفاوت خواهد بود.

وی اظهار داشت: برای برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی، سیاسی و همچینن شرایط منطقه؛ مشارکت حداکثری در انتخابات است و برای ادامه پیشرفت‌های انقلاب و توسعه در ابعاد مختلف به مجلس قوی و انقلابی نیاز داریم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان در بخش دیگری از سخنانش از گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز استان ایلام در طول چند سال گذشته تاکنون قدم های قابل قبولی در گازرسانی به مناطق مختلف استان برداشته که باعث رضایتمندی عمومی مردم شده است.

سردار شاکرمی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام در خدمات رسانی به زائران اربعین در زمینه های مختلف و با برپایی موکب در اقصی نقاط استان خوب درخشیده است، افزود: شرکت گاز استان در برنامه های بسیج همیشه پای کار است و در برگزاری یادواره شهدا پشتیبان و همراه بوده است.

گفتنی است این مراسم با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان، فرمانده سپاه مهران،فرمانده بسیج ادارات، فرمانده حوزه شهید سلیمی استانداری، نجفی معاون استاندار، رؤسای حراست ادارات و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مهران برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.