کدخبر : 19702
سه‌شنبه 27 فوریه 2024 - 11:53
فاقددیدگاه

نامزدهای انتخاباتی واقع‌بینانه حرف بزنند نه رویایی

امام جمعه ایلام گفت: برخی نامزدهای انتخابات مجلس در تریبون‌هایی که صدا و سیما در اختیار آنها گذاشته جوری سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار هیچ اتفاق مثبتی در کشور نیفتاده است در حالی که باید واقع بینانه حرف بگویند چه برنامه‌ای برای مسائل استان دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امروز دوشنبه ۷ اسفند، در همایش «نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی»، اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی، واقع‌بینانه حرف بزنند نه رویایی و در فضا و بگویند چه برنامه‌ای برای مسائل استان دارند.

وی با بیان اینکه برخی جوری سیاه نمایی می‌کنند که انگار هیچ اتفاق مثبتی در کشور نیفتاده است، تصریح کرد: خدا را شاکریم که تشیع برای نخستین بار این فرصت را دارد که آزادانه فرهنگ خود را در جهان منتشر و ملت‌ها را جذب کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بنا به سیره پیامبران بنیاد نهاد که آنها با کودتا و سلاح مردم را به خدا دعوت نکردند که در قرآن هم آمده است که «لا اکراه فی الدین» چرا که باید فطرت انسان خدا را بپذیرد و انقلاب اسلامی از زمان مبارزات در دوران ستمشاهی تا کنون مبتنی بر مردم بوده و جمهوریت نظام عرصه نقش آفرینی مردم بوده است.

کریمی‌تبار تصریح کرد: طوفان‌ها و اتفاقاتی که برای انقلاب افتاد پس از مدد الهی و رهبری مدبرانه امام و رهبری، تنها به مدد حضور مردم خنثی شده و دستاوردهای مقاومت در سوریه و عراق و غزه همگی به خاطر حضور مردم و ماندن پای آرمانهاست که از سنخ نهضت انبیاست که بازنده ندارد و نقش مردم ما برای ادامه انقلاب و حفاظت از آن، تضمین کننده امنیت نظام است.

وی با اشاره به انتخابات پیش ‌رو تصریح کرد: حداقل کارکرد حضور مردم در پای صندوق‌های رای تأمین امنیت کشور برای زندگی بی دغدغه مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: برخی نامزدهای انتخابات مجلس در تریبون‌هایی که صدا و سیما در اختیار آنها گذاشته جوری سیاه‌نمایی می‌کنند که انگار هیچ اتفاق مثبتی در کشور نیفتاده است در حالی که باید دقت کرد کدام کشور در دنیا چنین مشکلاتی ندارد و نباید کل زحمات مردم و شهدا را زیر سوال برد بلکه باید واقع بینانه حرف بزنند نه رویایی و در فضا و بگویند چه برنامه‌ای برای مسایل استان دارند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.