کدخبر : 1969
شنبه 16 آوریل 2016 - 10:19
فاقددیدگاه

۱۲۲مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال گذشته در ایلام اجرایی شد

سال گذشته 25 جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان برگزار شد كه 122 مصوبه اين نشست ها اجرايي شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: سال گذشته ۲۵ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد که ۱۲۲ مصوبه این نشست ها اجرایی شد.

 یارالله نصیری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار کرد: پارسال ۱۶۷ درخواست در این کارگروه مطرح شد که ۱۹۷مصوبه داشت که از این تعداد ۱۲۲ مصوبه (۶۲درصد) اجرایی و ۳۸ درصد از آنها نیز در دست اجرا است.

وی افزود: بیشترین سهم این مصوبات مربوط به تعیین تکلیف بدهی معوق واحدهای تعطیل و نیمه فعال و مابقی مربوط به تامین منابع مالی و تسهیلات برای رونق بخش تولید بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام عمده مشکلات واحدهای آسیب دیده را معوقات و مشکلات بانکی اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشته و فعالیت خود را آغاز کردند که امید است این واحدها از نتیجه این تصمیمات بهره مند شده و فعالیت های خود را ادامه و توسعه دهند.
نصیری با اشاره به آثار و نتایج مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان یادآور شد: احیای دوباره تعدادی از واحدهای صنعتی و معدنی تعطیل و همچنین رفع مشکلات دیگر از قبیل، امور زیربنایی و زیرساختی، تسریع در صدور مجوزها، تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال و سایر موضوعات متفرقه، ثمره برگزاری به موقع این کارگروه است.
استان ایلام ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارد که ۳۲۵ واحد تولیدی در آنها مستقر است.
نزدیک به ۶۵ درصد کل صنعت استان ایلام فعال است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.