کدخبر : 19650
یکشنبه 18 فوریه 2024 - 8:11
فاقددیدگاه

نامزد مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ایلام معرفی شد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در مجموع سه نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان مورد حمایت این شورا خواهند بود، گفت: یکی از سه نامزد انتخاباتی مورد حمایت این شورا در استان ایلام تعیین و معرفی شد.

محمد کریم رحیمی” اظهار کرد: در نشست جمعه شب گذشته مجمع استانی شورای ائتلاف استان ایلام، “رحمت بادفر” به عنوان نامزد منتخب این شورا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه برای تعیین نامزد دوم در حوزه انتخابیه ایلام(شمال استان)، ۲ نفر از کاندیداهای مطرح استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به مرکز معرفی شده است، ابراز کرد: برای تعیین کاندیدای منتخب این شورا در حوزه انتخابیه دهلران(جنوب استان ایلام) نیز ۲ نفر از نامزدهای این حوزه به مرکز معرفی شده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه این افراد بر اساس رزومه، میزان سبد آرا، انقلابی‌گری و مورد وثوق بودن در سطح جامعه تعیین می‌شوند، افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور متشکل از ۱۲ حزب و سازمان سیاسی اصولگرا است و هر فردی که منتخب این شورا برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد مورد حمایت تمامی این ۱۲ حزب و سازمان سیاسی اصولگرا خواهد بود.

رحیمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان ایلام شاهد انسجام و وحدت بسیار خوبی بین نیروها و اعضای شورای ائتلاف هستیم، ابراز کرد: هدف اول شورای ائتلاف، فراهم کردن زمینه‌های و شرایط لازم برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و سپس انتخاب اصلح و در نهایت راه یابی فرد مورد حمایت این شورا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است، یادآور شد: ترغیب و تشویق آحاد مردم به حضور و مشارکت گسترده در انتخابات، تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همه ما موظف به تلاش در این راستا هستیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه بنای این شورا در حمایت از افراد تعیین شده احتمال قوی پیروزی در رقابت انتخابات ۱۱ اسفندماه است، گفت: در چند روز آینده یک نفر دیگر برای حوزه انتخابیه ایلام و یک نفر هم برای حوزه انتخابیه جنوب استان از سوی این شورا معرفی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.