کدخبر : 19610
شنبه 10 فوریه 2024 - 9:10
فاقددیدگاه

درمانگاه خیریه ایوان افتتاح شد

امروز در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» پس از افتتاح این مرکز، اظهار کرد: تلاش دولت سیزدهم خدمت‌بی‌وقفه به مردم است و همواره در راستای رضایتمندی مردم همه توان خود را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه این درمانگاه که امروز به بهره‌برداری رسید در راستای حقوق شهروندی بود که از موسسات خیریه قدردانی می شود، خاطرنشان کرد: آنچه که در دولت سیزدهم  به آن توجه ویژه شد جوانی جمعیت و سلامت خانواده‌ها است. 

استاندار ایلام تاکید کرد: همه مدیران در  ایجاد مهد کودک، اتاق مادر در ادارات و اعطای مرخصی زایمان اهتمام داشته باشند چراکه این قانون است و باید اجرا شود.

کلنگ‌زنی این پروژه سال ۱۳۹۴ آغاز و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با ۹۷۰ متر مربع زیربنا توسط موسسه خیریه فرزندان صالح و با مشارکت هدایای دفتر مقام معظم رهبری، بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز افتتاح شد.

بلوار آیت الله خامنه‌ای شهر ایوان افتتاح شد 

استاندار ایلام در آیین گفت: توجه به حقوق شهروندی در این دولت مورد توجه قرار گرفته است که ایجاد مبلمان شهری، فضا و  منظر شهری در واقع مصداق بارز حقوق شهروندی است.

بهرام‌نیا افزود: تاکید کردیم که همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعمیر، مرمت و زیباسازی ادارات اقدام کنند که در این حوزه شهرداری ایوان خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری ایوان در مقایسه با دوسال گذشته خوب عمل کرده است، یادآورشد: عملکرد شهرداری ایوان طی دو سال گذشته رضایت‌بخش است که این روند باید استمرار داشته باشد. 

استاندار ایلام با اشاره به انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان پس از سالها، گفت: سالیانه ۲۰۰ میلیارد تومان از محل انتقال پرونده مالیاتی نقت و گاز وارد استان می‌شود که این اعتبارات صرف زیرساخت‌ شهرداری‌ها، راههای عشایری و دهیاری‌ها می شود. 

برای این پروژه بلوار آیت الله خامنه‌ای به طول ۷۰۰ متر بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.