کدخبر : 19364
چهارشنبه 27 دسامبر 2023 - 7:46
فاقددیدگاه

سپاه پاسداران به عنوان بازوی خدمات رسان نظام، همراه همه دولت ها است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه پاسداران به عنوان بازوی خدمات رسان نظام، همراه و همکار همه دولت ها بود، گفت: روابط عمومی ها باید همراه با مدیران پاسخگوی مطالبات رسانه ها باشند تا امید در جامعه تزریق شود.

سردار “جمال شاکرمی” روز سه شنبه در آیین افتتاحیه اولین رویداد رسانه ای جام امید استان ایلام، اظهار کرد: رسانه های غربی واقعیت های جهان اسلام و جمهوری اسلامی را به صورت سیاه نمایی، دورغین و منحرفانه و با هدف القای یاس و ناامیدی در بین مردم، تولید و منعکس می کنند.

وی افزود: برای خنثی سازی هجمه های سیاه دشمن، همه دستگاه ها باید همراه دولت باشند و در این میان روابط عمومی ها و رسانه ها در کنار مدیران و مسئولان ادارات در تبیین و بیان عملکرد دولت و نظام به افکار عمومی نقش موثر دارند.

سردار شاکرمی با بیان اینکه جامعه ما نیازمند امیدآفرینی است، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید همراه با مدیران پاسخگوی مطالبات رسانه ها باشند تا امید در جامعه تزریق شود و رسانه ها فارغ از هر گرایش فکری و جناحی برای پمپاژ امیدآفرینی در جامعه تولید محتوا کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: بیداری رسانه ها با هر نگاه و تفکر سیاسی اجازه تحقق هجمه های سیاه دشمنان را نمی دهند و در آستانه انتخابات تلاش دشمنان کاهش مشارکت مردم در این همه پرسی سرنوشت ساز است و دشمن در سایه کم کاری و اهمال کاری های ما، در زمینه پمپاژ ناامیدی و فاصله بین مردم و نظام کارها و برنامه ریزی های زیادی انجام داده است.

سردار شاکرمی اضافه کرد: رسانه ها باید با همکاری مسئولان و روابط عمومی ها خدمات و دستاوردهای نظام را به مردم بیان کنند تا از تحقق اهداف شوم دشمنان جلوگیری شود.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در استان ایلام اظهار کرد: در دولت کار و کرامت زیرساخت های عمرانی و فنی استان ایلام در زمینه های مختلف نظیر یادمان های دفاع مقدس، اربعین، جاده سازی، محرومیت زدایی، بهسازی روستاها و مناطق دورافتاده و دیگر حوزه ها رشد و توسعه یافته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: سپاه پاسداران به عنوان بازوی خدمات رسان نظام، همراه و همکار همه دولت ها بوده و در طرح ها و پروژه های دولت با هدف خدمات رسانی به عموم مردم به ویژه مناطق روستایی و عشایری و دورافتاده مشارکت دارد.

وی با اشاره به رزمایش رسانه ای جام امید هم گفت: این رویداد خبری یک شروع و ظرفیت سازی بزرگ برای اعتلای استان ایلام است و بدون شک با هم افزایی رسانه ها، مدیران و روابط عمومی ها استان ایلام در بخش های مختلف توسعه خواهد یافت.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.