کدخبر : 19349
سه‌شنبه 26 دسامبر 2023 - 8:06
فاقددیدگاه

ساخت ۱۴ هزار و ۶۲۳ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال اجرا است

استاندار ایلام با بیان اینکه عملیات احداث ۱۴ هزار و ۶۲۳ واحد نهضت ملی مسکن در دست اجرا است، گفت: روند تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن تسریع می‌شود.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز دوشنبه ۴ دی‌ در جلسه شورای تأمین مسکن استان در سالن جلسات شهید اظهار کرد: سهمیه  ساله‌ی۴  ساله استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون عملیات اجرایی ۱۴ هزار و ۶۲۳ واحد آغاز شده است.

 وی گفت: سهمیه مسکن خودمالک تاکنون ۴۱۹۱ پرونده بوده که ۲۲۹۷  واحد از این تعداد نیازمند تسهیلات است و باید هر چه سریع‌تر نسبت به واگذاری این تسهیلات اقدام شود.

بهرام‌نیا با قدردانی از عملکرد بانک‌های عامل استان در همراهی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان، تصریح کرد: در این جلسه به صورت رندوم و توسط خبرنگاران، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن صحت‌سنجی شد که نتیجه این پیگیری‌ها نشان داد بانک‌ها پای کار هستند.

استاندار ایلام تاکید کرد: البته بنا بر تأکید ریاست محترم جمهور برای تعیین تکلیف و عدم همراهی برخی بانک‌ها با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بانک‌هایی که همراهی لازم را در این رابطه نداشته باشند، ضمن معرفی به مرکز، جریمه خواهند شد.

بهرام‌نیا  به شرکت آب و فاضلاب استان مأموریت داد تا ظرف سه ماه نسبت به اجرای شبکه‌گذاری و خط انتقال آب در دو شهرستان دهلران و مهران اقدام کند.

وی با تأکید بر نظارت مستمر بر روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن اضافه کرد: پلاک‌گذاری، خیابان‌بندی و نامگذاری، همزمان با ساخت و ساز نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در مجموع روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان بهتر شده و امیدواریم این رویه استمرار یابد تا این تعداد واحد مسکونی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز روند خوبی در پیش گرفته و در رتبه بندی کشوری استان ایلام یک پله ارتقاء پیدا کرد که نشان از تلاش و اهتمام جدی برای به سرانجام رساندن این طرح دارد و در مجموع آهنگ خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در استان شروع شده تا برابر جدول زمانبندی، سهیمه ۴ ساله استان محقق شود، لازمه این مهم همراهی همه دستگاه ها است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.