کدخبر : 19343
سه‌شنبه 26 دسامبر 2023 - 7:54
فاقددیدگاه

تعداد شعب اخذ رای در ایلام اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع ۶۳۳ شعب اخذ رای در انتخابات ۱۱ اسفند، ۱۸۷ مورد سیار است.

«محمدسبحان حسنی» امروز دوشنبه ۴ دی‌ در نشست ستاد انتخابات از افزایش تعداد شعب اخذ رای استان در مقایسه با انتخابات گذشته خبر داد و اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رای استان در انتخابات پیش‌رو ۸۰ مورد در مقایسه با انتخابات گذشته افزایش یافته است.

وی تعداد کل شعب اخذ رأی استان را ۶۳۳ شعبه اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۷ مورد سیار و ۴۴۶ مورد ثابت است که این تعداد شعب ۴۴۸ مکان را پوشش می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه از مجموع شعب، ۳۴۴ شعبه شهری و ۲۸۹ شعبه روستایی است، ادامه داد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات خود را برای برگزاری پرشور و رقابتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند آماده می‌کنند.

 حسنی تاکید کرد: هر چه انتخابات پرشورتر باشد یاس و ناامیدی در جبهه دشمنان نیز بیشتر خواهد بود بنابراین لازم است افراد تاثیرگذار و رسانه‌ها در عرصه سیاسی و اجتماعی برای رقم زدن انتخاباتی پرشور به میدان بیایند.

 وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: رسانه‌ها، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص  انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

 رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران مکلفند همه بسترها را برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم و نیازمندی‌ها را اعلام کنند هر چند تاکنون تمامی فرآیندهای انتخاباتی، حضور در کلاس‌های آموزشی و تکمیل زیرساخت‌های برای برگزاری انتخابات رضایت‌بخش بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.