کدخبر : 19340
دوشنبه 25 دسامبر 2023 - 7:42
فاقددیدگاه

دستگیری ۴۶ خرده فروش مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان، خرده فروشان و کشف انواع مواد مخدر . جمع آوری معتادان در مرکز این خبر داد.

سردار “جمال سلمانی ” در حاشیه اجرای طرح “آرامش در شهر”، اظهار کرد: این طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تحقق مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرا شده است، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در جریان اجرای این طرح، موفق شدند ۴۶ خرده فروش موادمخدر را دستگیر و ۴۵ معتاد متجاهر و خطرناک را نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کشف بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف ۲۷۰ حبه قرص روان گردان، ۸۲۶ عدد فشنگ جنگی و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از نتایج دیگر این طرح بوده است.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای افزایش رضایتمندی مردم، همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.