کدخبر : 19337
دوشنبه 25 دسامبر 2023 - 7:35
فاقددیدگاه
سرپرست هیئت کاراته استان ایلام خبر داد؛

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی برای مربیان و داوران کاراته استان ایلام

سرپرست هیئت کاراته استان ایلام، گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی برای مربیان و داوران این رشته ورزشی در استان ضروری است.

ایوب مظفری سرپرست هیئت کاراته استان ایلام در جلسه با نواب، رئیس بانوان شهرستان‌ها، مربیان و داوران استان، اظهار داشت: افتخارآفرینی ورزشکاران در این رشته و ارتقا آن نتیجه زحمات و تلاش‌های مدیران و پیشکسوتان هیئت کاراته در گذشته بوده است که قابل قدردانی است.

وی با تاکید به ایجاد وحدت و همدلی بین تمام ورزشکاران و مربیان، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت همه اعضای هیئت کاراته استان، روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر این رشته ورزشی در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی باشیم.

سرپرست هیئت کاراته استان ایلام در ادامه به برنامه‌‌های پیش‌بینی شده برای هیئت کاراته استان اشاره کرد و گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی برای همه مربیان و داوران ضروری است.

وی ساماندهی برگزاری مسابقات سبکی، ساماندهی صدور احکام ورزشی، تشکیل تیم منتخب استان در رده‌های سنی مختلف (آقایان- بانوان)، تعیین هزینه‌های اعزام و برگزاری مسابقات به صورت یکپارچه را از دیگر برنامه‌های هیئت جدید اعلام کرد و گفت: فعال کردن کمیته‌های هیئت کاراته استان و رونق دادن به فعالیت‌های ورزشی نیز در دست اقدام است.

مظفری به وجود پتانسیل‌های بسیار خوب استان در این رشته ورزشی اشاره‌ کرد و افزود: استعدادیابی و آموزش و رشد آن توسط یک مربی دلسوز مهمترین فاکتور در پرورش قهرمانان در این رشته ورزشی است.

سرپرست هیئت کاراته استان ایلام در ادامه با اشاره به غیرفعال بودن کمیته استعدادیابی در استان، گفت: این کمیته و همچنین کمیته انظباطی باید فعال شوند.

وی با بیان اینکه همه ورزشکاران، داروران و مربیان در سامانه ملی فدراسیون ثبت نام کنند، گفت: تمامی هزینه‌های کمربند و دان طبق اشل فدراسیون و با در نظر گرفتن حق‌الزحمه مربی به صورت یکپارچه انجام می‌شود.

زهره الله مرادی، نایب رئیس هیئت کاراته استان ایلام نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد بانوان استان ارائه داد و گفت: ارتباط، تعامل و همکاری متقابل مربیان و داوران با نواب رئیس شهرستان‌ها و هیئت شهرستان و هیئت استان صورت گرفته است.

وی به ساماندهی مربیان، داوران و بازیکنان، تشکیل تیم منتخب استان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای تمرینی مشترک با استان‌های همجوار و میزبانی اردوهای تیم‌‌های ملی در استان از جمله برنامه‌های هیئت بانوان استان است.

نایب رئیس هیئت کاراته استان ایلام به حمایت از قهرمانان، مربیان و داوران تاکید کرد: با همدلی و همکاری همه جانبه می‌توان قهرمانان، مربیان و داورانی در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

روشنک رشیدی، بنیانگذار کاراته بانوان استان ایلام نیز در این نشست هم‌اندیشی از ابعاد مختلف کاراته در استان سخن گفت و افزود: رعایت اخلاق مهمترین اصل ورزش است.

وی ادامه داد: قدرت کاراته استان در اخلاق محوری، همدلی و اتحاد است که ورزشکاران در این راستا قدم بردارند.

سجاد نویدی، دبیر هیئت کاراته استان نیز در این جلسه، گفت: اعزام‌های مسابقات و نرخ برای کمربند، طبق اشل فدراسیون نرخ‌گذاری و در باشگاه‌ها نصب شود.

 در این جلسه تمامی نواب رئیس بانوان شهرستان‌ها، داوران و مربیان بانو استان گزارشاتی از عملکرد خود ارائه و پیشنهاداتی را مطرح کردند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.