کدخبر : 19209
یکشنبه 3 دسامبر 2023 - 8:38
فاقددیدگاه

قهرمانی تیم شبستر تبریز در مسابقات آزاد والیبال به میزبانی ایلام

مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمونین ( ع ) ایلام گفت: مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی کشور با قهرمانی تیم شبستر تبریز به پایان رسید.

به گزاش جامک؛ سرهنگ مسلم باقری مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، گفت: مسابقات آزاد والیبال بانوان بسیجی کشور دیشب به پایان رسید. 

وی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه به میزبانی مرکز تربیت‌بدنی سپاه‌امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برگزار شد. 

مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: این مسابقات بین ۸ تیم و ۱۰۰ ورزشکار والیبالسیت خواهر بسیجی از شهرستان های ایلام، ایوان، دره شهر، سنندج، بیجار و تبریز اجرا شد. 

باقری با اشاره به اینکه این مسابقات از روز چهارشنبه تا شامگاه جمعه هفته گذشته به صورت دوره ای و با حضور داوران کشوری برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های والیبال شبستر تبریز،‌ دانشگاه آزاد سنندج و شهرستان بیجار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال بسیج ادارات کل استان با حضور ۱۲ تیم از ادارات کل در حال برگزاری است، افزود: در این رقابت ها تیم های فوتسال بسیج نیروی انتظامی، مخابرات، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت گاز، جمعیت هلال احمر، دانشگاه پیام نور، پتروشیمی، دانشگاه ایلام، یگان ویژه، شرکت نفت، ودجا و پالایش گاز ایلام حضور دارند. 

  مظفری عنوان کرد: در این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه، ورزشکاران در ۴ گروه ۳ تیمی به صورت دوره ای به مدت ۲ هفته با هم رقابت می کنند. 

مظفری با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال بسیج ۲ بار در سال و به صورت مناسبتی برگزار می شود، اضافه کرد: این مسابقات اولین بار در ماه مبارک مضان و در قالب جام رمضان برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.