کدخبر : 19156
یکشنبه 26 نوامبر 2023 - 7:22
فاقددیدگاه

شهردار ایلام معارفه شد

افشین مظفری که از نیمه اردیبهشت ماه امسال سرپرست شهرداری ایلام بود، امروز به‌عنوان شهردار ایلام معارفه شد.

معاون استاندار ایلام در مراسم معارفه شهردار اظهار کرد: شهرداری‌ها رسالت سنگینی برعهده دارند و به واسطه وظایف زیاد آنها همواره زیر ذره‌بین و مورد قضاوت شهروندان هستند؛ اما در مدتی که گذشت به دلایل مختلف نتوانستیم خدمات شایسته مردم را به آنها ارائه دهیم و در فضای جدید باید نسبت به عملکرد شهرداری ایلام بازنگری اساسی داشته باشیم و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، زیرا مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.

سعید هژبری،  با بیان اینکه با وجود اتفاق‌های خوبی که در حوزه پایش تصویری ترافیک رخ داده، کمبودهای زیادی داریم و برای رسیدن به مقصد باید همه به شهردار جدید کمک کنیم تا برنامه‌های پیشنهادی خود را اجرا و به شهروندان خدمت کند، اظهار کرد: به نمایندگی از مجموعه مسؤولان ارشد استان قول می‌دهم، از افرادی که در راستای عمران شهری قدم بردارند، حمایت کنیم؛ اما برای رسیدن به موفقیت شهرداری، همدلی اعضای شورا و همراهی مردم اهمیت دارد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: نقش شهروندان در توسعه شهری بسیار مهم است، زیرا اگر همه ما وظایف شهروندی خود را انجام دهیم، مشکلات شهرداری حل خواهد شد.

او کنگره عظیم اربعین را برند استان ایلام دانست و گفت: به برکت اربعین توسعه همه‌جانبه استان ایلام آغاز شده، زیرا این یک حرکت فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و اقتصادی است. دشواری‌های برگزاری اربعین با همدلی و همکاری مسؤولان پشت سر گذاشته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اظهار کرد: امسال ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار اربعین به شهرداری‌های استان تخصیص داده شد که ۱۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ سهم شهرداری ایلام بود. همچنین سهم شهرداری‌های استان ایلام از اعتبارهای اربعین در سال ۱۴۰۰، ۹۳ میلیارد تومان بود که این مبلغ در سال ۱۴۰۱ به ۱۵۰ میلیارد و در ۱۴۰۲ به ۳۰۹ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: در سال‌های گذشته اعتبار اربعین را از طریق کمیسیون تلفیق مجلس اختصاص می‌دادند. نمایندگان کرمانشاه و خوزستان در مجلس به واسطه تعداد، از قدرت چانه‌زنی‌ بیشتری برخوردار بودند. اکنون که این اعتبار در وزارت کشور توزیع می‌شود، با رایزنی و چانه‌زنی و در نظر گرفتن ترددها و یکسری پارامترهای دیگر، اعتبار جذب می‌شود که سهم ایلام نسبت به قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

حکم افشین مظفری ۲۹ آبان ماه به‌عنوان شهردار ایلام از طرف وزیر کشور ابلاغ شد.

منبع: ایسنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.