کدخبر : 19149
شنبه 25 نوامبر 2023 - 8:01
فاقددیدگاه

آغاز به‌کار رسمی بخشداری آسمان‌آباد شهرستان چرداول

بخشداری آسمان‌آباد شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام، جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی، مدیران کل و مردم این بخش در مراسمی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

حسن بهرام‌نیا” روز پنجشنبه در این آیین، با اشاره با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم چرداول از زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم در استان، تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ است و در این راستا در کمتر از ۲ سال بیش از ۶۴ هزار میلیارد ریال در حوزه زیرساخت‌ها هزینه شد که ۵۰ هزار میلیارد ریال آن، در حوزه‌ راه‌های استان بوده است.

وی با بیان اینکه با تزریق اعتبارات راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های استان در حال تکمیل شدن است، ابراز کرد: اقدامات بسیار خوبی با نگاه ویژه دولت در استان انجام شده و بر این اساس، ایلام در آینده‌ نه‌چندان یکی از استان‌های برخودار کشور خواهد بود.

استاندار ایلام با اشاره به آغاز به‌کار رسمی بخشداری آسمان‌آباد در هفته‌ بسیج، یادآور شد: موضوع درمانگاه شبانه‌روزی و بحث آب شرب در بخش آسمان‌آباد پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم آسمان‌آباد و ایل‌خزل در ولایت‌مداری الگو و سرآمد هستند، گفت: از سال ۱۳۹۱ که به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در این استان خدمت می‌کردم تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش را پیگیری کردیم و امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم.

بهرام نیا در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، ابراز کرد: بسیج میراث ماندگار امام راحل است، امروز تفکر بسیجی در جهان فراگیر شده و در سراسر کشور، همه‌ بسیجیان مایه‌ اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی هستند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بسیج یک تفکر و لباس خدمت در همه‌ عرصه‌هاست، گفت: کارنامه‌ بسیج پس از چهار دهه درخشان است و این کارنامه‌ درخشان بسیج، بیان‌گر دوراندیشی امام راحل است.

وی تصریح کرد: امروز کشور با وجود همه‌ تحریم‌ها، در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، هوا و فضا و سایر علوم به پیشرفت قابل توجه‌ای دست یافته است که همه این پیشرفت ها به واسطه فرهنگ بسیج است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه بسیج یعنی جهاد، و امروز اگر حماسه‌ مردم فلسطین توسط حماس در غزه خلق شد، چیزی جز فرهنگ بسیج نیست، گفت: امروز مردم فلسطین و مردم غزه با تاسی به خالق جبهه‌ مقاومت سردار دل‌ها شهید سلیمانی، مقاومت می‌کنند، زن و کودک و مردم غزه توسط صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند ولی غزه اگرچه مظلوم اما قهرمان است.

استاندار ایلام با بیان اینکه بسیج پرچم‌دار تفکر امامین انقلاب و شهیدان است، خاطرنشان کرد: نیروی بسیجی محدود به زمان و جغرافیایی خاص نیست و هر نقطه از جهان که لازم باشد برای اعتلای ارزش‌های اسلامی و دینی و کمک به نظام اسلامی به میدان می‌آید.

کلنگ‌زنی پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق شهر آسمان‌آباد

استاندار ایلام که امروز پنج شنبه به شهرستان چرداول سفر کرد، پس از افتتاح و بازدید از چندین پروژه، حضور در آیین آغاز بکار رسمی بخشداری آسمان آباد، در آیین کلنگ‌زنی پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق شهر آسمان‌آباد شرکت کرد.

به گفته ” ولی الله ناصری” مدیرعامل شرکت توزیعه برق استان ایلام، برای اجرای این پروژه ۱۲۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

خانه جوان شهر سرابله در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد

استاندار ایلام در ادامه سفر به شهرستان چرداول در جریان بازدید از طرح “خانه جوان” شهر سرابله اظهار کرد: این پروژه با سه طبقه و مساحت ۴۳۰ متربع و ۹۲۶ متر مربع زیربنا دارد که سال ۱۳۹۶ با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: این طرح در حال حاضر با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

بازدید استاندار از ساختمان بهورزی شهر سرابله

استاندار ایلام در جریان بازدید از ساختمان بهورزی در شهر سرابله شهرستان چرداول، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۱۱ میلیاردتومان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

کلنگ‌زنی طرح ۷۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر سرابله

آیین کلنگ‌زنی طرح ۷۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر سرابله با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

استاندار ایلام در این خصوص اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴ هزار و ۸۶۰ متربع و در ۱۸ بلوک احداث می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.