کدخبر : 19131
چهارشنبه 22 نوامبر 2023 - 8:02
فاقددیدگاه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام:

دانشگاه آزاد به عنوان یک دانشگاه کار آفرین مطرح است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یک دانشگاه کار آفرین مطرح است و این دانشگاه یک دانشکده مستقل مهارت و کار آفرینی دارد و در تنوع رشته‌ها نیز حرف اول را می‌زند.

بهروز ناصری در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: ورود به  دانشگاه شروع یک مرحله خیلی زیبا و موفقیت آمیز و توام با عزت است.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیا است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد به عنوان یک دانشگاه کار آفرین مطرح است و این دانشگاه یک دانشکده مستقل مهارت و کار آفرینی دارد و در تنوع رشته‌ها نیز حرف اول را می‌زند.


وی افزود: در ایلام بیش از ۵۰ هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند و خیلی از مدیران ارشد کشور و استان از همین دانشگاه بوده‌اند. در حال حاضر نیز بیش از ۱۰ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.


ناصری تصریح کرد: در رویداد بزرگ عصر امید از ۳۰ ایده‌ی برتر کشور معرفی شدند دو ایده متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بود. پایان نامه برتر کشور را ما در این دانشگاه داشتیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در حوزه توسعه رشته‌ها نیز برنامه‌هایی داریم، گفت: اکنون بیش از ۱۶۰ کد رشته مصوب داریم که در سال آینده توسعه خواهند یافت.

ناصری تصریح کرد: کار احداث زمین چمن مصنوعی هم در حال انجام است و مرکز رفاهی مهران نیز در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

این برنامه متنوع با برنامه‌های هنری لحظات جذابی را برای دانشجویان ورودی جدید فراهم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.