کدخبر : 18952
دوشنبه 30 اکتبر 2023 - 8:16
فاقددیدگاه

روستای «دول‌گل» مهران از آب پایدار بهره‌مند شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با اجرای پروژه لوله‌گذاری خط انتقال آب ۱۰۰ میلی متری گالوانیزه به طول ۷ کیلومتر از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران، مشکل آب آشامیدنی پایدار روستای «دول‌گل» شهرستان مهران رفع شد.

«پرویز ناصری» در خصوص روند اجرایی آبرسانی به روستای «دول گل» شهرستان مهران اظهار کرد: در ۲ سال اخیر به صورت شبانه‌روزی تلاش کردیم تا مشکلات آب شرب روستاهای ایلام برطرف شود که خوشبختانه بخش قابل توجهی از این موضوع انجام شد.

وی تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستا، از مخزن مادر مجتمع چالاب و چنگوله، ۷ کیلومتر خط انتقال فلزی به سمت روستا اجرا و با ربط شبکه توزیع به خط انتقال، این روستا از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام اعتبار هزینه شده برای عملیاتی کردن این پروژه را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با اتمام و راه‌اندازی این پروژه جمعیتی بالغ بر ۵۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای دول گل با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی گفت: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال، سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدائی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.