کدخبر : 18944
یکشنبه 29 اکتبر 2023 - 7:16
فاقددیدگاه
استاندار ایلام:

برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم، زنجیره ای به هم پیوسته است

استاندار ایلام با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم همراه با حضور حداکثری مردم، زنجیره ای به هم پیوسته است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با رعایت اصل بی طرفی و فارغ از هر نگاه قومی و قبیله ای به رسالت قانونی خود عمل کنند.

حسن بهرام نیا” روز شنبه در نشست کمیته بررسی تبلیغات و اطلاع رسانی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات نشانه آگاهی و بیداری ملت است به‌طوریکه مردم همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات مختلف حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را به اثبات رسانده‌اند.

استاندار ایلام یادآور شد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی در مرحله پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح کشور و استان از سوی داوطلبان در مقام مقایسه با دوره های قبل صورت گرفته است.

وی با اشاره به رشد ۷۴ درصدی ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان نسبت به دوره های گذشته، ابراز کرد: این استقبال به واسطه انگیزه ای است که داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای خدمت به مردم دارند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه بخشی از این استقبال به واسطه اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی بوده است، ابراز کرد: خوشبختانه صدا و سیما و رسانه های استان، خوب پای کار بودند و این استقبال نیز نتیجه اطلاع رسانی رسانه های استان است.

وی با بیان اینکه فراینده های انتخابات، یک زنجیره به هم پیوسته برای برگزاری یک انتخابات سالم توام با مشارکت ‌گسترده و حضور حداکثری مردم، همراه با امنیت است، افزود: ماحصل همه این فرایندها و تلاش ها، انتخاب فردی اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان تبلور نظر و رای مردم است.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه انتخابات، مشارکت را افزایش داده و اعتماد سازی و امنیت را ارتقا می دهد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، بایستی عدالت را نصب العین خود قرار دهند که به تناسب و مساوی این امکانات در اختیار داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته بررسی تبلیغات و اطلاع رسانی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با رعایت اصل بی طرفی و فارغ از هر نگاه قومی و قبیله ای نسبت به انجام وظیفه و رسالت خود اقدام لازم را انجام دهند.

استاندار ایلام با بیان اینکه باید در راستای هر چه پرشور برگزار کردن انتخابات و حضور حداکثری مردم برنامه‌ریزی به‌صورت راهبردی انجام شود، خاطرنشان کرد: لازمه این برنامه‌ریزی‌، برگزاری انتخابات باشکوه و نظارت بر انتخابات است که لازم است با هماهنگی، همدلی و با نصب‌العین قرار دادن قانون، در این راستا حرکت کرد.

این نشست با حضور اعضای ستاد انتخابات استان و هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.