کدخبر : 18930
جمعه 27 اکتبر 2023 - 21:52
فاقددیدگاه

همه‌ مدیران موظف‌ به پاسخگویی سوالات و مطالبات مردم هستند

استاندار ایلام گفت: همه‌ مدیران موظف‌ هستند به عنوان یک تکلیف، پاسخگوی سئوالات و مطالبات مردم در فضای مجازی و رسانه ای باشند.

«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام روز پنجشنبه در نشست مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان، با بیان اینکه ۱۴۵ مصوبه با ۳۰۱ طرح و پروژه در سفر رییس‌جمهور تعریف شده است، اظهار کرد: ۷۲ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور، تخصیص یافته است.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های سفر رییس‌جمهور به استان، خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: چهار هزار میلیارد ریال در قالب ماده‌ی ۵۶ مربوط به ۲ دستگاه آبفای استان و اداره کل راه و شهرسازی است که باید در اسرع وقت جذب شود.

وی با اشاره به ۲ پروژه‌ مهم شهرستان ملکشاهی مصوب سفر ریاست جمهوری، گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی، ۲ پروژه‌ مهم بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ ملکشاهی طی چند ماه آینده تکمیل شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم و رسانه‌ها، گفت: مدبران باید پاسخگوی مردم و فضای مجازی باشند و هر خبرنگار و شهروندی که در قالب فضای مجازی مطالبه و یا ابهامی داشته باشد، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: اگر چنانچه هر شخص با خبرنگار سوال و مطالبه‌ای داشته باشد و مدیر مربوطه پاسخگو نباشد با آن مدیر برخورد می‌شود. مدیر دولت سیزدهم باید از گفتمان و منشور دولت سیزدهم و عملکرد خود دفاع کند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: از زمانی که به عنوان خادم مردم به استان آمده‌ام تاکید کردم مدیران باید پاسخگو باشند. همه‌ ما در یک ویترین شیشه ای قرار داریم که باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

وی ضمن تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز استان، گفت: با دستور معاون اول رییس.جمهور و تخصیص اعتبارات این حوزه، ۱۶ نقطه‌ی حادثه‌خیز استان رفع می‌شود.

بهرام‌نیا خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: مدیران باقیمانده‌ اعتبارات سفر رییس‌جمهور را از وزارتخانه‌ها پیگیری کنند تا شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

استاندار ایلام گفت: برای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ آب ملکشاهی، شبکه‌های فرعی سامانه‌ گرمسیری‌، تونل کبیرکوه و صبا انرژی از این پروژه‌ها بازدید می‌شود.

در این نشست مصوبات سفر مربوط به ۱۱ دستگاه اجرایی بررسی شد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.