کدخبر : 18876
شنبه 21 اکتبر 2023 - 12:13
فاقددیدگاه

تخریب یک ساختمان ناایمن در ایلام به دستور دادستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از تخریب یک ساختمان ناایمن در خیابان سلمان فارسی و رفع تصرف ۳۰۰ متر از اراضی شهرداری ایلام در خیابان کانون این شهر خبر داد.

«عبدالوهاب بخشنده» اظهار کرد: پس از اعلام کمیته ایمنی شهرداری ایلام (ماده ۱۰۰) مبنی بر ناایمن بودن ساختمان مذکور در خیابان سلمان فارسی، با صدور دستور قضایی و ورود نیروی انتظامی به همت کارکنان شهرداری ایلام این ساختمان تخریب شد.

وی با بیان اینکه این ساختمان با استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد و عدم رعایت اصول ایمنی ساخت و ساز در چهار طبقه با زیربنای هر طبقه ۲۳۰ متر در حال ساخت بود، افزود: بنا بر اعلام کارشناسان این سازه استحکام لازم نداشت و تخریب آن اقدامی در راستای تامین امنیت و سلامت شهروندان ایلامی بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام همچنین از رفع تصرف ۳۰۰ متر از اراضی شهرداری ایلام در انتهای خیابان کانون این شهر خبر و توضیح داد: تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب بصورت شبانه با ساخت و ساز غیر قانونی اقدام به محصور کردن اراضی مذکور کرده بودند که به محض اطلاع از موضوع دستورات لازم و قانونی برای رفع تصرف آن به شهرداری ایلام ابلاغ شد.

بخشنده با اشاره با اینکه دستگاه قضایی با هرگونه زمین خواری و فساد در استان با قاطعیت بر خورد خواهد کرد، یادآور شد: برای این متخلفان پرونده قضایی تشکیل شده است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.