کدخبر : 18821
یکشنبه 15 اکتبر 2023 - 7:30
فاقددیدگاه

هزار و ۹۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور ایلام ثبت نام کردند

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام از افزایش استقبال دانشجویان ایلامی از دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: امسال یک هزار و ۹۰۰ دانشجوی جدید در رشته های مختلف کارشناسی دانشگاه پیام نور استان ثبت نام کرده اند.

فرزاد اسفندیاری ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدید به دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: تمامی ظرفیت های دانشگاه پیام نور برای سال تحصیلی جدید به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ورودی به دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و استان ایلام بوده ایم، افزود: دانشگاه پیام نور نقش و کارکردی آموزش خود را طی سال های اخیر در آموزش عالی کشور به خوبی ایفا کرده و همین عامل باعث افزایش استقبال دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام تصریح کرد: امسال در بحث ورودی دانشجویان بدون کنکور و بر اساس سابقه تحصیلی بیش از ۱۴۳ هزار نفر وارد دانشگاه پیام نور در سراسر کشور شده اند که قطعا یکی از معیار ها و شاخص های دانشجویان برای انتخاب دانشگاه پیام نور بحث کیفیت آموزشی این دانشگاه است.

اسفندیاری تصریح کرد: این آمار بیش از ۵۰ درصد کل افرادی است که بدون کنکور و بر اساس سابقه تحصیلی وارد دانشگاه های کشور شده اند، این استقبال نشان از توان بالای علمی دانشگاه پیام نور در کشور دارد.

وی با اشاره اینکه دانشگاه پیام نور ایلام زمینه آموزش و تحصیل با سهولت را برای دانشجویان فراهم کرده است، یادآور شد: تمامی شرایط لازم برای ثبت نام و آموزش دانشجویان در دانشگاه پیام نور به خوبی فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ رشته کارشناسی، ۱۴ رشته کارشناسی ارشد و در حال گسترش رشته های جدید در دانشگاه پیام نور هستیم، خاطرنشان کرد: قریب به چهار و ۵۰۰ دانشجو سال گذشته در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل بوده و برای سال تحصیلی جدید بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر فقط در حوزه کارشناسی داشته ایم که نشان از رشد استقبال دانشجویان از دانشگاه پیام نور دارد.

منبع: ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.