کدخبر : 18805
شنبه 14 اکتبر 2023 - 7:59
فاقددیدگاه

الحالق روستای هفت چشمه به شهر ایلام در حال پیگیری است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه خدمات رسانی به روستای هفت چشمه در اولویت قرار دارد، گفت: مسئله الحالق روستای هفت چشمه به شهر ایلام در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، “حسن بهرام نیا” روز پنجشنبه در جمع مردم روستای هفت چشمه در مسجد حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به شکست صهیونیست ها از حملات حماس، اظهار کرد: حملات پی در پی حماس از زمین، آسمان و دریا باعث عقب راندن صهیونیست ها شده است.

وی با اشاره به اینکه روزگاری نیروهای مقاومت با سنگ از خود دفاع می کردند، افزود: امروز نیروهای مقاومت با غیرت دینی و با موشک، دشمن را ذلیلانه به عقب کشانده اند، این ها پیام های مهمی برای جهان دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه با این اقدامات رژیم صهیونیست ها زودتر از موعد مقرر به نابودی کامل خواهد رسید، گفت: همه دنیا دیدند که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست مانع از حملات موشکی حماس شود، نگرش نیروهای حماس که برگرفته از آموزه‌های قرآنی و دینی است با حملات عزتمندانه و عملیات طوفان الاقصی موجب تحقیر رژیم جعلی اسرائیل شدند.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به حضور مسئولان در روستای هفت چشمه اظهار کرد: این روستا بیش از ۵ هزار نفر جمعیت دارد و از روستاهای بزرگ استان ایلام است که علاوه بر وسعت و جمعیت دارای جوانان فرهیخته‌ای است که از مصادیق آن قبولی تعداد زیادی از دانش‌آموزان این روستا در رشته‌های مهم پزشکی است که از ضریب هوشی بالای برخوردار هستند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه آمار قبولی دانش آموزان این روستا در رشته های مختلف پزشکی نشان از ظرفیت های بالای علمی در روستای هفت چشمه دارد، تصریح کرد: روستای هفت چشمه وسعت و جمعیت خوبی دارد، علاوه بر این موارد ظرفیت خود مردم نیز برای توسعه پای کار است.

الحالق روستای هفت چشمه به شهر ایلام در حال پیگیری است

وی تصریح کرد: لذا به واسطه به این مزیت ها باید توجه ویژه ای به روستای هفت چشمه صورت گیرد، باید بر اساس شاخص ها برای توسعه روستای هفت چشمه در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… برنامه ریزی کرد.

بهرام نیاز یادآور شد: بحث الحاق روستای هفت چشمه به شهرستان ایلام یکی از موارد مهمی است که باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد، معاونت عمرانی استانداری و با کمک راه و شهرسازی، بنیاد مسکن وضعیت موجود بافت روستا را بررسی و برای ارسال به کمیسیون ماده پنج برای تصویب طرح جامع روستا ارائه کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: لازم است که حداکثر تا ۲ تا سه ماه آینده این مهم محقق شود، تلاش می کنیم هرچه زودتر مسئله الحاق روستای هفت چشمه به شهر ایلام صورت گیرد.

وی ادامه داد: توسعه شهر ایلام نیازمند الحاق بعضی از مناطق که شرایط لازم را دارند، است، بر همین اساس این الحاق به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

بهرام نیا تصریح کرد: بنیاد مسکن استان ایلام تا مشخص شدن وضعیت الحاق روستای هفت چشمه به شهر ایلام، تمامی خدمات فنی و زیرساختی را به این روستا را ادامه می دهد و هیچ گونه خدمات قطع نمی شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: بسیاری از کوچه های روستای هفت چشمه خالی است و جزو چند مورد از معابر روستا، تاکنون مابقی معابر و کوچه ها آسفالت نشده و دستگاه های خدمات رسانی هرچه زودتر بحث آسفالت روستا را به اتمام برسانند.

الحالق روستای هفت چشمه به شهر ایلام در حال پیگیری است

وی با اشاره به اینکه مردم این روستا در همه عرصه ها در کنار نظام و انقلاب بوده اند و باید خدمات رسانی به مردم افزایش یابد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های دولت سیزدهم حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنها است.

بهرام نیا گفت: شخص رئیس جمهور لحظه به لحظه مسائل و مشکلات مردم را پیگیری می کنند، این مردم محوری از ویژگی های اصلی دولت کار و کرامت است.

به گزارش ایرنا، در این دیدار مردمی، فرماندار ایلام و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا در روستای هفت چشمه ارایه دادند.

براساس این گزارش، استاندار ایلام در جمع مردم روستای هفت‌چشمه به معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ماموریت داد با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بافت روستای هفت چشمه را با وضع موجود در کمیسیون ماده (۵) مطرح و طرح جامع آن تهیه و تصویب شود.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.