کدخبر : 18796
چهارشنبه 11 اکتبر 2023 - 7:25
فاقددیدگاه

۱۸۷ مورد تماس مردمی از طریق سامانه سامد با استاندار ایلام انجام شده است

استاندار ایلام امروز سه شنبه از ساعت ۱۴ به مدت یک ساعت از طریق سامانه سامد( سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) به‌طور مستقیم پاسخگوی خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات مردم استان در حوزه‌های مختلف بود.

حسن بهرام نیا” در حاشیه این ارتباط مردمی اظهار کرد: ششمین ارتباط مردمی از طریق سامانه سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان انجام شد.

استاندار ایلام تصریح کرد: در این ارتباط مردمی، امروز ۱۶ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند.

وی افزود: تا کنون ۱۸۷ مورد تماس تلفنی مردم استان از طریق سامانه سامانه سامد با استاندار انجام شده که در این ارتباط، دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها به مدیران دستگاه های اجرایی، معاونین استاندار و مجموعه ستادی استانداری صادر شده است.

بهرام نیا یادآور شد: در مجموع آنچه که خواسته مردم در قالب این ارتباط تلفتی بود، عمدتا در خصوص تسهیلات برای اشتغال، دریافت وام جهت پیش پرداخت اجاره مسکن و امورات مربوط به شهر و روستا بوده است و در همین جلسه این مطالبات پاسخ داده شده و یا اگر نیاز به بررسی داشته، به مدیران مربوطه ارجاع داده شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: در ارتباطات الکترونیکی که بین مردم و دولت برگزار شده است به تمامی افرادی که از این طریق تماس داشته اند، پاسخگویی و اقدامات لازم انجام شده و آنهایی که دریافت نشده یا نیاز بررسی بیشتری دارد به صورت موکد به مسئولان مربوطه ارجاع داده شده که جهت رفع مشکلات مردم اقدام فوری و جدی را داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.