کدخبر : 18732
یکشنبه 1 اکتبر 2023 - 15:02
فاقددیدگاه

میدان رقابت مدیران خدمت به مردم است

استاندار ایلام با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خدمت در استان شکل گرفته است و معدل عملکرد مدیران استان خوب است، گفت: استان ایلام در آینده یکی از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در جشنواره‌ی شهیدرجایی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی سه هزار شهید استان و آرزوی سلامت برای مقام معظم‌رهبری و  توفیقات برای رئیس‌جمهور، اظهار کرد: باید قدردان خداوند متعال باشیم که امام خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌امر مسلمین، ما را در این دریای متلاطم به ساحل نجات هدایت می‌کند.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی ۳۰۰۰ شهید استان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس،گفت: استان ایلام، میدان رقابت مدیران برای خدمت به مردم است و همه‌ی مدیران در حوزه‌ی خدمت به مردم در حال رقابت هستند و باید قدردان موهبت الهی یعنی خدمتگزاری به مردم باشند.

استاندار ایلام بیت‌الغزل همه‌ی مدیران استانی را «خدمت» عنوان کرد و گفت: هارمونی و وحدت خوبی برای  خدمت به مردم در استان شکل گرفته و با توجه به ظرفیت‌ها، استان ایلام در آینده یکی از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود چرا که گام‌های بلندی برای توسعه‌ی استان برداشته شده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه معدل عملکرد مدیران استان خوب است و باید با سعه‌ی‌صدر مشکلات مردم را برطرف کنند، با اشاره به کنگره‌ی بزرگ اربعین و حضور میدانی همه‌ی مدیران و مردم در این کنگره، گفت: مدیران با عشق به امام حسین(ع)  در اربعین ردای خدمت به تن کردند و خالصانه با همه توان پای کار آمدند.

وی با قدردانی از همه‌ی دست‌اندارکاران کنگره‌ی بزرگ اربعین، خاطرنشان کرد: اربعین امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، زیرساخت‌ها متحول شد و شاهد معرفت‌افزایی و توجه به موضوعات فرهنگی در اربعین بودیم.

بهرام‌نیا با اشاره به اعتبارات هزینه شده در حوزه‌ی اربعین، اعلام کرد:  از مجموع ۶‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه برای زیرساخت‌های اربعین طی دو سال، ۵ هزار میلیارد تومان برای راه‌های منتهی به مهران هزینه شد و این از برکات اربعین است.

وی اضافه کرد: همه‌ی امور استان باید الهام گرفته از اربعین باشد که در این صورت شاهد اعتلای فرهنگی و اقتصادی استان خواهیم بود.

استاندار ایلام از بهبود ۱۳ پله ای تورم استان خبر داد و گفت: پس سالها که ایلام نگین تورم بود تورم در این استان ۱۳ پله بهبود یافت.

استاندار ایلام به کسب رتبه‌های مهم در استان اشاره کرد و گفت: کسب رتبه‌ی نخست اشتغال، کسب رتبه‌ی عالی استانداری ایلام در ارزیابی‌های عملکرد مجموع مدیران ستادی استانداری توسط وزارت کشور، در رفع موانع تولید و اشتغال و ارتقاء۱۱ پله‌ای، رتبه‌ی ۹ کشوری در رشد اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی رتبه ۵ کشور با تلاش مدیران به دست آمده است.

 بهرام‌نیا ادامه داد: کسب رتبه‌ی اول مرزهای زمینی کشور در حوزه‌ی صادرات غیرنفتی ، جزء ۷ استان برتر در تولید گندم با رشد ۸۶ درصدی ، بهبود ۱۳ پله‌ای نرخ تورم، رتبه اول تسهیل فضای کسب و کار، فعال‌سازی واحدهای راکد(فعال‌سازی ۱۰۶ واحد)، رتبه‌ی نخست ستاد اربعین، رتبه‌ی نخست کاهش ضریب جینی«بیشترین کاهش فاصله‌ی طبقاتی» در مناطق روستایی و شهری، رتبه نخست کاهش تصادفات جاده‌ای، رتبه‌ی دوم سامان‌دهی امور جوانان، رتبه‌ی دوم کاهش نرخ بیکاری، رتبه‌ی اول پرداخت تسهیلات ازدواج کشور، رتبه‌ی اول نهضت آبرسانی به روستاهای محروم، رتبه‌ی ۴ احیای واحدهای راکد و رتبه‌ی ۵ پرداخت تسهیلات  تبصره (۱۶) کشور از جمله رتبه‌های برتر استان ایلام است.

وی با قدردانی از اعضای شورای تامین استان و همه مدیران استانی گفت: رتبه دادگستری استان ایلام در کشور ۲۳ بود که انتصاب دکتر علی‌محمدی به رتبه ۸ ارتقا یافت که عملکرد خوب دستگاه قضا تاثیر مستقیم  در بازدهی و بهره‌وری ادارات دارد.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.