کدخبر : 18698
دوشنبه 18 سپتامبر 2023 - 14:03
فاقددیدگاه

مردم نقش محوری در حفاظت از منابع طبیعی دارند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: نقش سازمان های مردم نهاد در زمینه حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی قابل توجه و ستودنی است.

پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام  با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفظ و حراست از این عرصه ها به آبیاری نهال های کاشته شده دره ارغوان برای سومین سال متوالی توسط جمعی از اعضای، باشگاه همنوردان ایلام اشاره کرد و گفت: مردم نقش محوری در حفاظت از منابع طبیعی دارند.

وی افزود: انسان‌های متفکر و آینده‌نگر و دوست‌دار طبیعت از زمان‌های گذشته تلاش بسیاری کردند تا استفاده از طبیعت، به حالت تعادل توأم با تعامل و محبت برگردد و در ازای استفاده از طبیعت نیازهای اساسی انسان را نیز برآورده سازد تا ادامه حیات آن میسر شود.

پیرزادیان خاطرنشان کرد: بی شک اعضای سازمان های مردم نهاد استان ایلام نمونه این افراد متفکر و آینده نگر هستند که در راستای فرهنگ‌سازی استفاده بهینه و حفاظت و صیانت از منابع طبیعی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بر خود لازم می دانم از تلاش های شبانه روزی اعضای باشگاه همنوردان که با اقتدار از عرصه های منابع طبیعی حفاظت می کنند، صمیمانه تشکر نمایم و از کلیه سازمان های مردم نهاد تقاضا دارم با تمام توان در زمینه حفظ و احیاء منابع طبیعی که متعلق به خود مردم و سرمایه آیندگان است تلاش نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.