کدخبر : 18686
یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 9:49
فاقددیدگاه
شورای تأمین استان ایلام در پیامی اعلام کرد

تحریم، نشانه‌ درماندگی دشمنان در رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی است

شورای تأمین استان ایلام در پیامی تحریم آمریکا علیه ۲۹ فرد و نهاد ایرانی، تعداد ۲۵ نفر از مسئولین امنیتی، فرماندهان سپاه و انتظامی از جمله فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین(ع) و فرمانده‌ی سابق نیروی انتظامی استان را محکوم کرد.

به گزارش جامک؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام شورای تأمین استان به شرح زیر است:

اقدام خصمانه‌ی آمریکایی‌ها در اعمال تحریم علیه ۲۹ فرد و نهاد ایرانی به تعداد ۲۵ نفر از مسئولین امنیتی، فرماندهان سپاه و انتظامی، ۳ خبرگزاری و ۱ شرکت؛ از جمله سردار «جمال شاکرمی» فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین علیه‌السلام استان و سردار «دلاور القاصی‌مهر» فرمانده‌ی سابق انتظامی استان، نشانه‌ی ضعف و درماندگی دشمنان در رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی بوده و بار دیگر چهره‌ی واقعی و پلید استکبار جهانی را به نمایش گذاشت.

دولت مستکبر آمریکای جنایتکار برای جبران شکست‌های مفتضحانه و پی در پی خود در برابر ملت بزرگ ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون از هر اقدامی استفاده کرده است که آخرین آن‌ها تحریم تعدادی از  مسئولین امنیتی، فرماندهان سپاه و انتظامی از جمله فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین(ع) استان و فرمانده‌ی سابق انتظامی استان بوده است.

در پایان ضمن محکوم کردن شدید این حرکت آمریکایی‌ها، اعلام می‌داریم که مردم انقلابی و شهیدپرور استان ایلام نیز با محکومیت حرکت مضحک و اقدام بی‌اثر آمریکا در تحریم فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کشور و استان، این اقدام را نشانه‌ی روشن استیصال دشمن زبون و هراس دولتمردان آمریکا از امت اسلام می‌دانند. واضح است که تحریم آمریکا علیه فرماندهان نظامی و انتظامی استان نه تنها خللی در عزم و اراده‌ی فرزندان راستین انقلاب در تامین آسایش و امنیت این مرز و بوم وارد نخواهد کرد بلکه عزم و اراده‌ی مردم قدرشناس و ولایت‌مدار استان در حمایت از حافظان نظم و امنیت را دوچندان خواهد نمود و مایه‌ی شرمساری دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

همچنین معاونت سیاسی سپاه استان در محکومیت تحریم سردار شاکرمی توسط آمریکا در پیامی آورده است: تحریم های نخ نمای ایالات متحده آمریکا برضد جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۵ سال به یک طنز تلخ تبدیل شده است که تابلوی تمام نمای زوال ایالات متحده آمریکا در راهبردهاست که در تاکتیک سردرگم شده است.

در لیست اخیر نام فرمانده عزیز و خستگی ناپذیر مان سردار «شاکرمی» نیز به چشم می‌خورد که از سوی شقی ترین و شیطانی ترین دولت ها که نطفه آن بر غصب و غارت بنا نهاده شده است، دیده می شود.

ضمن محکوم کردن این عمل غیر انسانی که برخلاف شعارهایشان برای محدود کردن آزادی افراد است، از آن دولت رو به زوال و شکست خورده می خواهیم تمام اموال سردار شاکرمی در خارج از کشور را برای فقرای آمریکایی هزینه کنید، چرا که مرام ایشان یاور و در کنار محرومان بودن است.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.