کدخبر : 18489
پنج‌شنبه 17 آگوست 2023 - 20:28
فاقددیدگاه

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ایلام عازم مهران شد

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ایلام با اعزام 35 دستگاه اتوبوس و چندین خودرو گشت ویژه بازرسی جهت خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات راهی مهران شدند.

افشین مظفری شهردار ایلام و عضو کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین استان ایلام گفت: شهرداری ایلام بعنوان عضو ستاد از همان ابتدای تشکیل ستاد پای کار بوده و نیازمندی های اربعین را تامین نموده است.

 مظفری افزود: ما در سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ایلام ۳۵ دستگاه اتوبوس را به همراه چندین خودرو گشت ویژه بازرسی به مرز مهران اعزام نمودیم تا روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را تسهیل بخشیم.

شهردار ایلام اظهار داشت: ۳۰۰ نفر نیروی انسانی با وظایف مشخص را برای خدمات رسانی و تنظیف معابر، موکب ها و ایستگاه ساماندهی کردیم و همچنین مبحث فضاسازی مسیرها را در دستور کار قرار دادیم.

شهردار ایلام تصریح کرد: ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در طول مسیر ایلام تا مهران احداث نموده ایم که دیروز در سرکشی که در معیت فرماندار محترم ایلام داشتیم از روند تکمیل آنان بازدید صورت گرفت.

وی بیان داشت: دبیر ستاد اربعین شهرداری و اعضای ستاد مدام در حال نظارت و پیگیری امورات رفاهی و زیرساختی از جمله ایجاد دو ایستگاه بزرگ در مسیر رفت و برگشت زائران در کمربندی شرقی هستند که به زودی تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

شهردار ایلام در پایان گفت: ایلام پایتخت خادمین سیدالشهداء (ع) است و علاوه بر ستاد اربعین مردم شریف استان نیز پای کار اربعین ۱۴۰۲ هستند و یقینا امسال این حماسه بزرگ به نحو احسن برگزار خواهد شد، ان شاء الله.

Print Friendly, PDF & Email
امتیاز:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.